افزایش پروازهای فرودگاه سبزوار

افزایش پروازهای فرودگاه سبزوار
مهر ۵, ۱۳۹۷
145 بازدید

  نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای،خوشاب،داورزن،ششتمد و روداب  در مجلس شورای اسلامی  از افزایش یک  پرواز ماهان به چهار پرواز فرود گاه سبزوار در آینده نزدیک خبر داد. رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگارسبزوارما با اشاره به جلسه دیروز خود و فرماندار سبزوار با رئیس سازمان فرودگاههای کشور گفت: این جلسه جهت توسعه ترمینال  و افزایش  پروازهای […]

 

نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای،خوشاب،داورزن،ششتمد و روداب  در مجلس شورای اسلامی  از افزایش یک  پرواز ماهان به چهار پرواز فرود گاه سبزوار در آینده نزدیک خبر داد.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگارسبزوارما با اشاره به جلسه دیروز خود و فرماندار سبزوار با رئیس سازمان فرودگاههای کشور گفت: این جلسه جهت توسعه ترمینال  و افزایش  پروازهای فرودگاه سبزوار برگزار شد.

وی همچنین از دیدار  با رئیس سازمان هواپیمایی کشور و مدیر عامل شرکت ایران ایر خبر داد و افزود: در این  جلسه قول مساعد برای افزایش پروازهای فرودگاه سبزوار داده شد که امروز شرکت ماهان  برای افزایش یک پروازبه پرواز های  سبزوار  را اعلام نمود که در این صورت تعداد پرواز های ماهان به ۴ پرواز در هفته خواهد رسید .