تحمیل بسته‌های ترکیبی اپراتورها به مصرف‌کنندگان

تحمیل بسته‌های ترکیبی اپراتورها به مصرف‌کنندگان
مهر ۲۳, ۱۳۹۷
144 بازدید

    رییس کارگروه ارتباطات و مخابرات مجلس، گفت: بسته‌های ارائه شده به روش ترکیبی تحمیلی هستند و مصرف کننده مجبور است تا هزینه بخش شبانه را نیز پرداخت کند. رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص بسته‌های اینترنت اپراتورهای تلفن همراه، اظهار داشت: در بسته‌های ترکیبی اینترنت ارائه شده توسط اپراتورهای تلفن […]

 

 

رییس کارگروه ارتباطات و مخابرات مجلس، گفت: بسته‌های ارائه شده به روش ترکیبی تحمیلی هستند و مصرف کننده مجبور است تا هزینه بخش شبانه را نیز پرداخت کند.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص بسته‌های اینترنت اپراتورهای تلفن همراه، اظهار داشت: در بسته‌های ترکیبی اینترنت ارائه شده توسط اپراتورهای تلفن همراه که امکان مصرف بخشی از آن به صورت روزانه و بخش دیگر شبانه وجود دارد حقوق مصرف کنندگان رعایت نمی‌شود.

رئیس کارگروه ارتباطات و مخابرات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بسیاری از موارد مصرف کنندگان امکان استفاده از بسته‌های اینترنت شبانه ارائه شده در قالب بسته‌های ترکیبی را ندارند، گفت: به نوعی می‌توان گفت بسته‌های ارائه شده به روش ترکیبی تحملی هستند و مصرف کننده مجبور است تا هزینه بخش شبانه را نیز پرداخت کند.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از اپراتورهای تلفن همراه و شرکت‌های عرضه کننده اینترنت تلفن همراه در خواست می‌کنیم تا موارد مطرح شده را رعایت کنند، ادامه داد: بسته‌های ارائه شده باید شفاف باشند و اختیار مصرف کننده در انتخاب آنها افزایش پیدا کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان در خصوص اینکه اپراتورها تنوع بسته‌های اینترنت تلفن همراه خود را کاهش داده‌اند، خاطرنشان کرد:اپراتورهای تلفن همراه با ارائه بسته‌های ترکیبی که امکان مصرف بخشی از حجم آن باید در ساعاتی مشخص مصرف شود برای مصرف کنندگان محدودیت‌های ایجاد کرده اند.