حضور سبحانی فردر مراسم هفته پژوهش دانشگاه فناوری های نوین

حضور سبحانی فردر مراسم هفته پژوهش دانشگاه فناوری های نوین
آذر ۲۴, ۱۳۹۷
151 بازدید

  نماینده مردم سبزوار ،جوین،جغتای،خوشاب،داورزن،ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی  به همراه معاون عمرانی فرمانداری، مدیر آموزش و پرورش سبزوار در مراسم هفته پژوهش دانشگاه فناوری های نوین حضور یافت. در این مراسم از پژوهشگران برتر دانشجو و دانش آموز شهرستان تقدیر شد. علی سبحانی فر در این مراسم گفت: پیگیر مجوز استخدام و […]

 

نماینده مردم سبزوار ،جوین،جغتای،خوشاب،داورزن،ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی  به همراه معاون عمرانی فرمانداری، مدیر آموزش و پرورش سبزوار در مراسم هفته پژوهش دانشگاه فناوری های نوین حضور یافت.

در این مراسم از پژوهشگران برتر دانشجو و دانش آموز شهرستان تقدیر شد.

علی سبحانی فر در این مراسم گفت: پیگیر مجوز استخدام و جذب هیات علمی و نیرو در دانشگاه فناوری های نوین هستیم که به زودی شاهد تحقق آن خواهیم بود .

سبحانی فر: برخی دنبال بودند دانشگاه فناوری های نوین را با دانشگاه حکیم ادغام کنند، اما با تلاشی که داشتیم و نشست هایی که باوزیر علوم برگزار شد، اجازه این کار داده نشد.

سبحانی فر: دانشگاه های شهرستان با توجه به نیازهای منطقه به سمت جذب رشته بروند،برخی رشته ها با نیازهای روز همخوانی ندارد و از این رو برخی دانشجویان پس از فارغ التحصیلی نمی توانند شغل مناسب را داشته باشند.

سبحانی فر: تلاش داریم تا وضعیت دانشکاه های تک جنسیتی تغییر یابد تا بتوانیم از ظرفیت دانشگاه فناوری های نوین بهره برداری بیشتری داشته باشیم.

سبحانی فر: دانشگاه فناوری های نوین ظرفیت خوبی در شهرستان است که بایستی به آن توجه کرد،در گذشته این دانشگاه مشکلات زیادی داشت که در سایه همدلی با مسئولان شهرستان بخش مهمی از این مشکلات حل شد.