لایحه بودجه ۹۸ تاب ‌آوری اقتصاد کشور را افزایش می دهد

لایحه بودجه ۹۸ تاب ‌آوری اقتصاد کشور را افزایش می دهد
دی ۸, ۱۳۹۷
139 بازدید

  عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه بودجه ۹۸ که از سوی دولت تقدیم مجلس شورای اسلامی شده، تاب ‌آوری اقتصاد کشور را در برابر تحریم ها افزایش می دهد. رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با ایرنا در سبزوار افزود: توجه به رشد اقتصادی، کاهش تورم، حمایت از تولید […]

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه بودجه ۹۸ که از سوی دولت تقدیم مجلس شورای اسلامی شده، تاب ‌آوری اقتصاد کشور را در برابر تحریم ها افزایش می دهد.

رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با ایرنا در سبزوار افزود: توجه به رشد اقتصادی، کاهش تورم، حمایت از تولید ملی، اشتغال و توجه به معیشت اقشار آسیب پذیر از محورهای لایحه بودجه سال ۹۸ است.

وی اظهار داشت: لایحه بودجه سال ۹۸ شفافیت دارد و با نگاه به تمرکز زدایی اختیارات استانها را افزایش می دهد.

نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: در این لایحه برای عبور از مشکلات اقتصادی که از سوی دشمن ایجاد شده توجه به اشتغال روستایی و رونق اقتصادی در نظر گرفته شده است.

سبحانی فر با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی و توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی افزود: در لایحه بودجه ۹۸ به حوزه زیربنایی، حمل و نقل و راه آهن کشور اعتبارات خوبی اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه ۹۸ را در بخش های مختلف بازنگری می کنند تا برون داد آن بودجه ای مناسب برای توسعه و پیشرفت کشور باشد.