تخصیص اعتبار ۳۲۰۰ میلیاردی به وزارت ارتباطات

تخصیص اعتبار ۳۲۰۰ میلیاردی به وزارت ارتباطات
دی ۱۰, ۱۳۹۷
193 بازدید

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: برای وزارت ارتباطات در سال ۹۸ مبلغ ۶ هزار ۴۰۰ میلیارد تومان درآمد در نظر گرفته شده است که حدود ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد از این درآمد را به خود وزرات ارتباطات اختصاص داده می‌شود. رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار و عضو کمیسیون صنایع […]

 

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: برای وزارت ارتباطات در سال ۹۸ مبلغ ۶ هزار ۴۰۰ میلیارد تومان درآمد در نظر گرفته شده است که حدود ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد از این درآمد را به خود وزرات ارتباطات اختصاص داده می‌شود.

رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس،‌ اظهار داشت: امروز کارگروه‌ها تخصصی کمیسیون صنایع و معادن مجلس به صورت جداگانه به بررسی مسائل حوزه‌های خود و همچنین بودجه سازمان‌ها پرداختند.

وی افزود: ما در کارگروه ارتباطات امروز با آذری جهرمی وزیر ارتباطات جلسه داشتیم.

سبحانی فر در ادامه تصریح کرد: با بررسی بودجه سازمان‌های مرتبط به این نکته رسیدیم که برای وزارت ارتباطات در سال ۹۸ مبلغ ۶ هزار ۴۰۰ میلیارد تومان درآمد در نظر گرفته شده است که حدود ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد از این درآمد را به خود وزرات ارتباطات اختصاص دادند و مابقی هم به خزانه دولت واریز می‌شود.