ساختمان نظام پرستاری سبزوار بهره برداری شد

ساختمان نظام پرستاری سبزوار بهره برداری شد
دی ۲۵, ۱۳۹۷
167 بازدید

  ساختمان سازمان نظام پرستاری سبزوار به مناسب روز پرستار روز سه شنبه طی مراسمی با حضور سبحانی فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و  مسئولان در این شهر مورد بهره برداری قرار گرفت. رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در این مراسم گفت: ساختمان نظام پرستاری با زیربنای ۸۰ مترمربع و هزینه یک […]

 

ساختمان سازمان نظام پرستاری سبزوار به مناسب روز پرستار روز سه شنبه طی مراسمی با حضور سبحانی فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و  مسئولان در این شهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در این مراسم گفت: ساختمان نظام پرستاری با زیربنای ۸۰ مترمربع و هزینه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال با مشارکت خیران و اعتبارات این دانشگاه ساخته شد.

علیرضا مسلم در ادامه بخش قابل توجهی از دستاوردهای حوزه سلامت را مرهون خدمات و زحمات جامعه پرستاری ذکر و بیان کرد: باید با حمایت مسئولان زمینه ارتقا بیشتر جایگاه پرستاران را فراهم نمود.

وی همچنین به نقش موثر واحدهای مراقبت پرستاری در منزل اشاره و بیان کرد: با فعال کردن این واحد ها بیماران پس از بهبودی نسبی از بیمارستان ترخیص شده و ادامه خدمات درمانی را در منزل و واحد مراقبتها دریافت می کنند تا زمینه پذیرش بیماران بیشتری در بیمارستانها فراهم شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: سازمان نظام پرستاری این شهرستان هزار و۳۰۰ عضو فعال دارد و هزار کارشناس بالینی در گروههای مختلف پرستاری در مراکز بهداشتی و درمانی آن مشغول به ارائه خدمت هستند.