سیاستگذاری های گذشته عامل مشکلات اقتصادی آموزش و پرورش

سیاستگذاری های گذشته عامل مشکلات اقتصادی آموزش و پرورش
دی ۲۵, ۱۳۹۷
144 بازدید

  عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شورا های آموزش و پرورش سیاستگذاران منطقه ای آموزش پرورش هستند و آنچه امروز  سبب رنج معلمان، دانش آموزان و بخش آمورش پزورش شده مربوط به مشکلات مالی است. رمضانعلی سبحانی فر در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سبزوار افزود: عامل مشکلات اقتصادی امروز […]

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شورا های آموزش و پرورش سیاستگذاران منطقه ای آموزش پرورش هستند و آنچه امروز  سبب رنج معلمان، دانش آموزان و بخش آمورش پزورش شده مربوط به مشکلات مالی است.

رمضانعلی سبحانی فر در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سبزوار افزود: عامل مشکلات اقتصادی امروز آموزش و پرورش  ناشی از سیاستگذاری اشتباه دهه ها گذشته بوده است و برخی درسالهای گذشته بدون ضابطه جذب آموزش پرورش شدند.

وی ادامه داد: نیروهای خدماتی که بر مبنای مصوبه در ردیف پرسنل آموزش پرورش قرار گرفتند سبب شده حق معلمان دلسوز و زحمتکش پایمال شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نیروهای خرید خدمات  آموزشی  در صورتی قانون درست اجرا شود  و  نظارت شود پرداختی درستی به  این معلمان داده شود منجر به  ارتقای سواد و رضایت والدین دانش آموزان می شود.

سبحانی فر تصریح کرد: بیشترین بودجه پیشنهادی امسال  ۴۸ هزار میلیارد تومان  برای اموزش و پرورش  است که حدود ۱۵ درصد افزایش یافت اما  این وزارت همچنان ۱۲ هزار میلیارد تومان کسری دارد.

وی با بیان اینکه ترامپ به خیال خود با آغازتحریم ها در  ۱۳ آبان  که  ۲۲ بهمن  پایان انقلاب باشد، گفت: افزایش قیمت دلار کاهش یافته اما دشمن در پی  یاس ناامیدی و برخی ناخواسته به ان دامن می زنند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: چهلمین سالگرد انقلاب دستگاههای مختلف دستاوردهای خود تهیه در قالب بروشور در نمایشگاههای انقلابی که  برپا می شود در دسترس  دانش آموزان و نسل جوان قرار بگیرد.

 

اتمام ۱۲ پروژه آموزشی در سبزوار تا پایان امسال

مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز در این نشست با بیان اینکه خیرین سبزواری برای احداث ۴۵ فضای آموزشی در این شهرستان بیش از ۹ میلیارد تومان مشارکت کرده اند، گفت: ۳۰ درصد مدارس این شهرستان با مشارکت خیرین ساخته شده است.

حسن محرابی افزود: تا پایان امسال ۱۲ پروژه آموزشی با ۱۵ میلیارد تومان به اتمام می رسد.

وی بیان کرد: حدود ۴۰ درصد از فضاهای آمئزشی شهرستان سبزوار نیازمند مرمت و بهسازی است که بیش از ۵۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.