راهپیمایی ۲۲ بهمن جنگ روانی دشمن را نقش بر آب کرد

راهپیمایی ۲۲ بهمن جنگ روانی دشمن را نقش بر آب کرد
بهمن ۲۲, ۱۳۹۷
146 بازدید

  نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان داد و آثار جنگ روانی دشمن را نقش بر آب کرد. رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با ایرنا افزود: جشن ۴۰ سالگی انقلاب به دشمنان پیام داد […]

 

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان داد و آثار جنگ روانی دشمن را نقش بر آب کرد.

رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با ایرنا افزود: جشن ۴۰ سالگی انقلاب به دشمنان پیام داد که جنگ روانی و اقتصادی آنها خللی در حمایت مردم از آرمانهای انقلاب ایجاد نکرده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی و مردمی ایران با رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید که پس از چهار دهه علاوه بر حفظ انقلاب برابر توطئه دشمن به سرعت مسیر توسعه را پیموده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در خیالی باطل عملیات روانی خود علیه ملت ایران را از ۱۳ آبان آغاز کرد تا به خیال خامش مردم در روز ۲۲ بهمن امسال بر اثر فشارهای اقتصادی از پشتیبانی نظام دست بردارند. فشار روانی و اقتصادی دشمن فرصتی برای جمهوری اسلامی ایجاد کرده که با تکیه بر توان داخلی و تمرکز بر اقتصاد مقاومتی بر مشکلات جاری کشورغلبه کنیم لذا دولت اقدامات سازنده ای را در این زمینه آغاز کرده است.

وی افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن نمایش حمایت دوباره از ولایت فقیه و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی بود و امروز جمهوری اسلامی ایران همچون سروی بلند قامت در بین کشورهای جهان می درخشد.