گردهمایی خانه سبزوار به میزبانی سبحانی فر برگزارشد

گردهمایی خانه سبزوار به میزبانی سبحانی فر برگزارشد
خرداد ۲, ۱۳۹۸
154 بازدید

  گردهمایی  خانه سبزوار با حضور سبحانی فر  نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی حسین مقصودی ؛محمد سالاری ؛ محمد رضا راه چمنی و جمعی از مسئولین و شهروندان سبزوار مقیم تهران برگزارشد. این گردهمایی دیشب به میزبانی علی سبحانی فر به منظور بررسی مسائل و مشکلات و توانمندیهای سبزوار برگزارشد. نماینده مردم سبزوار، […]

 

گردهمایی  خانه سبزوار با حضور سبحانی فر  نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی حسین مقصودی ؛محمد سالاری ؛ محمد رضا راه چمنی و جمعی از مسئولین و شهروندان سبزوار مقیم تهران برگزارشد.

این گردهمایی دیشب به میزبانی علی سبحانی فر به منظور بررسی مسائل و مشکلات و توانمندیهای سبزوار برگزارشد.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد و روداب در مجلس شورای اسلامی در این مراسم  با بیان اینکه پروژه راه آهن سبزوار یکی از مطالبات مردم‌این شهرستان بود که متوقف مانده بود: روند احداث پروژه راه آهن سبزوار در سال ۹۳سرعت بیشتری گرفته ادامه داد:با ابلاغ تخصیص اعتباردر پایان سال ابلاغ شد اکنون با سرعت بیشتر و اجرای عملایات ایستگاه راه آهن در حاشیه هشت بهشت وارد فاز جدید شد.

وی بیان کرد: مناقصه پروژه ایستگاه راه اهن سبزوار برگزار شده و ۴۲ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

سبحانی فر با بیان اینکه مسیر احداث طول راه آهن سبزوار چند برابر سرعت گرفته است، ادامه داد: مشکل معارض کیلومتر صفر الی ۶ پروژه برطرف شده و عملیات زیرسازی مابقی مسیر در حال انجام است.

سبحانی فر افزود :مهمتراین استکه در بودجه ۹۷ ردیف اختصاصی برای راه آهن از سبزوار به بردسکن ،کاشمر تربت در مجلس شورای اسلامی اخذ گردید و با این ردیف سبزواردر کنار ریل سراسری شمال به جنوب قرار کیگیرد که از بندرعباس به مشهد و از طریق سبزوار به جوین و اسفراین -بجنورد اتصال می یابد.

وی با بیان اینکه دوبانده شدن محور سبزوار – سلطان آباد از دیگر مطالبات و درخواست های مردم شهرستانهای سبزوار و خوشاب است، تصریح کرد: مناقصه این پروژه برگزار شده و پیمانکار پروژه مشخص شده و عملیات اجرایی دو بانده شدن چندی پیش با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.وی ازردیف اختصاصی سبزواربه جوین و اسفراین نیز خبرداد و گفت:درحال برگزاری تعیین پیمانکار می باشد.

سبحانی فر با اشاره به ظرفیت های سبزوار از جمله راه اندازی جراحی قلب باز، رادیوتراپی و پرتو درمانی در این شهرستان افزود: سبزوار در حوزه سلامت بعد از مشهد دومین شهر در شرق کشور می باشد.

در ادامه این مراسم نیز حسین مقصودی  دیگر نمانده مردم سبزوار ، محمد سالاری عضوسبزواری شورای شهر تهران ،کفاش معاون سابق وزیر آموزش و پرورش وعلی صالح ابادی استاندار سابق خراسانن بزرگ به بیان دیدگاه های خود پرداختند.