کاری از دست ما در برابر مسدودسازی نسخه‌های مشابه تلگرام برنمی‌آید

کاری از دست ما در برابر مسدودسازی نسخه‌های مشابه تلگرام برنمی‌آید
خرداد ۱۳, ۱۳۹۸
144 بازدید

  عضو کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه رایانه‌ای در واکنش به مسدودسازی سریالی نسخه‌های مشابه تلگرام با بیان اینکه کاری از دست ما برنمی‌آید، از مردم خواست از پیام‌رسان‌های داخلی استفاده کنند. رمضانعلی سبحانی‌فر در واکنش به بسته شدن پیام‌رسان موبوگرام پس از تلگرام طلایی و هاتگرام گفت: ایده ما این است که مردم بروند از […]

 

عضو کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه رایانه‌ای در واکنش به مسدودسازی سریالی نسخه‌های مشابه تلگرام با بیان اینکه کاری از دست ما برنمی‌آید، از مردم خواست از پیام‌رسان‌های داخلی استفاده کنند.

رمضانعلی سبحانی‌فر در واکنش به بسته شدن پیام‌رسان موبوگرام پس از تلگرام طلایی و هاتگرام گفت: ایده ما این است که مردم بروند از شبکه‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی استفاده کنند؛ زیرا وقتی دیگر اپلیکیشن‌ها مسدود یا حذف می‌شوند، کاری از دست ما برنمی‌آید.

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی که پیش از این گفته بود تلگرام طلایی ۲۵ میلیون نفر کاربر دارد، افزود: روش‌های مختلفی برای جایگزینی وجود دارد؛ استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی، واتس‌اپ، فیلترشکن.

رییس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه استفاده از فیلترشکن گزینه خوبی نیست، ادامه داد: هاتگرام و تلگرام طلایی از شبکه‌های داخلی بودند ولی حالا که مسدود شده‌اند، بهتر است مردم روش‌های دیگر را جایگزین کنند و به سراغ پیام‌رسان‌های داخلی بروند.

به گزارش خانه ملت؛ سبحانی‌فر پیش از این گفته بود که استقبال خوبی از تلگرام طلایی شده و حدود ۲۵ میلیون نفر کاربر این پیام‌رسان هستند./