موضع‌گیری مقام معظم رهبری در زمینه مذاکره با آمریکا بسیار هوشمندانه بود

موضع‌گیری مقام معظم رهبری در زمینه مذاکره با آمریکا بسیار هوشمندانه بود
خرداد ۲۶, ۱۳۹۸
130 بازدید

  نماینده سبزوار در مجلس گفت: موضع‌گیری مقام معظم رهبری در زمینه مذاکره با آمریکا بسیار هوشمندانه بود. سبحانی فر اظهار داشت: در توافق برجام وقتی شش کشور دنیا به پای میز مذاکره رفتند و باهم بر سر موضوعی موافقت کردند قطعا با بر هم زدن مذاکره از سوی یکی از کشورهای شرکت کننده در […]

 

نماینده سبزوار در مجلس گفت: موضع‌گیری مقام معظم رهبری در زمینه مذاکره با آمریکا بسیار هوشمندانه بود.

سبحانی فر اظهار داشت: در توافق برجام وقتی شش کشور دنیا به پای میز مذاکره رفتند و باهم بر سر موضوعی موافقت کردند قطعا با بر هم زدن مذاکره از سوی یکی از کشورهای شرکت کننده در برجام قاعده ای برای مذاکرات نخواهد ماند.

رمضان علی سبحانی فر نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با تهران پرس در خصوص گفتگوی اخیر رهبری با نخست وزیر ژاپن عنوان کرد: این گفتگو نشان از هوش و ذکاوت مقام  معظم رهبری دارد ، در جلسه اخیر که شینزو ابه نخست وزیر ژاپن به نیابت از سمت آمریکایی ها با رهبری صورت گرفته بود تاکید شد که آمریکایی ها در مذاکره جدی نیستند.

وی ضمن اشاره به برجام گفت : اگر مذاکره ای بخواهد صورت بگیرد باید ابتدا مذاکرات قبلی به همان روال گذشته برگردد.

نماینده مردم سبزوار تصریح کرد: بنابراین در توافق برجام وقتی شش کشور دنیا به پای میز مذاکره رفتند و باهم بر سر موضوعی موافقت کردند قطعا با بر هم زدن مذاکره از سوی یکی از کشورهای شرکت کننده در برجام قاعده ای برای مذاکرات نخواهد ماند.

سبحانی فر در پایان خاطر نشان کرد: برای مذاکره مجدد ابتدا باید آمریکا بر سر توافقات خود در برجام بماند و  بعد از آن مباحث و مذاکرات جدید را مطرح کند بنابراین موضع گیری مقام معظم رهبری در این زمینه بسیار هوشمندانه بود.