آغاز پذیرش بیماران بین الملل در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه

آغاز پذیرش بیماران بین الملل در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه
خرداد ۲۷, ۱۳۹۸
131 بازدید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بیمارستان تخصص وفوق تخصصی حشمتیه موفق به اخذ مجوز در سامانه گردشگری سلامت وزارت بهداشت جهت پذیرش بیماران بین الملل شد. به گزارش وبدا / دکتر محمد نعمت شاهی ضمن اشاره به جایگاه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در ارایه خدمات درمانی در شمال شرق کشور، در گفتگو […]

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بیمارستان تخصص وفوق تخصصی حشمتیه موفق به اخذ مجوز در سامانه گردشگری سلامت وزارت بهداشت جهت پذیرش بیماران بین الملل شد.

به گزارش وبدا / دکتر محمد نعمت شاهی ضمن اشاره به جایگاه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در ارایه خدمات درمانی در شمال شرق کشور، در گفتگو با خبرنگار وبدا اظهار کرد: تجهیز و ارتقای بیمارستانها، پزشکان و جراحان متخصص و فوق تخصص در سبزوار و همچنین موقعیت جغرافیایی به عنوان شاهراه ارتباطی تهران مشهد با بهره مندی از امکانات ارتباطی، این شهر را پس از مشهد به قطب گردشگری سلامت در شرق کشور تبدیل کرده است.

وی افزود: گردشگری سلامت در سبزوار طی چند سال اخیر افزایش چشمگیری داشته به طوری که این شهرستان با ۸۵۰ تخت بیمارستانی در شش مرکز آموزشی و درمانی و بهره مندی از وجود پزشکان متخصص و فوق تخصص در بخش های کلینیکی و پاراکلینیکی توانسته با میزبانی از بیماران داخلی و خارجی گام بلندی برای توسعه این نوع گردشگردی در منطقه بردارد و رضایت بسیاری از مراجعان را به همراه داشته باشد.

معاون درمان دانشگاه با شاره به ارایه خدمات به گردشگران خارجی در بیمارستان های تابعه ،بیان داشت: در راستای تامین این هدف و با پیگیری های انجام شده ،پس از تامین الزامات دستورالعمل پذیرش بیماران بین الملل، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه موفق به اخذ مجوز در سامانه گردشگری سلامت وزارت بهداشت جهت پذیرش بیماران بین الملل شد.

دکتر نعمت شاهی تصریح کرد: خدماتی که در قالب واحد پذیرش بیماران بین الملل به گردشگران خارجی در بیمارستان حشمتیه قابل ارایه می باشد شامل انواع خدمات قلب و عروق(آنژیوپلاستی، آنژیوگرافی و جراحی قلب باز)، انواع خدمات جراحی چشم (بلفاروپلاستی، کاتاراکت، گلوکوم) و انواع خدمات جراحی گوش و حلق و بینی (رینوپلاستی، سپتوپلاستی) می باشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان اینکه سایت انگلیسی بیمارستان طراحی و راه اندازی شده است؛اضافه کرد: همراه با اصلاح فرآیندها در جهت رفاه حال بیماران و ایجاد جذابیت در فضای ارایه خدمات، اتاقهای بیمارستان به صورت ویژه و به شکل سوئیت تجهیز و پکیج مخصوص اقامت بیماران بین الملل فرهم شده است.