تامین اعتبار اجرای شبکه فاضلاب در محلات کلاته سیفر و بهار سبزوار

تامین اعتبار اجرای شبکه فاضلاب در محلات کلاته سیفر و بهار سبزوار
مرداد ۶, ۱۳۹۸
140 بازدید

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از تامین اعتبار اجرای پروژه شبکه فاضلاب در محلات کلاته سیفر و بهار این شهر خبر داد و گفت: عملیات آن به عنوان مطالبه چندین ساله اهالی به زودی وارد فاز اجرایی می شود. به گزارش پرتال خبری علی سبحانی فر، نشست پرسش و پاسخ اهالی خونگرم محله […]

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از تامین اعتبار اجرای پروژه شبکه فاضلاب در محلات کلاته سیفر و بهار این شهر خبر داد و گفت: عملیات آن به عنوان مطالبه چندین ساله اهالی به زودی وارد فاز اجرایی می شود.
به گزارش پرتال خبری علی سبحانی فر، نشست پرسش و پاسخ اهالی خونگرم محله کلاته سیفر با نماینده دیارسربداران در مجلس شورای اسلامی عصر روز جمعه به همراه نصرآبادی معاون فنی و عمرانی فرمانداری سبزوار، فروغی رئیس شورای اسلامی شهرستان، دکتر آرمین نایب رئیس شورای اسلامی شهر و خلیلی دارینی رئیس سازمان سیما، منتظر و فضای سبز شهرداری سبزوار در محل مسجد جامع این محله برگزار شد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به بازدید های گذشته و پیگیری های متعدد برای حل مشکلات محله کلاته سیفر، اظهار کرد: در گذشته تعدادی از کوچه ها و معابر این محله از وضعیت مناسبی رنج می برد که بحث آسفالت معابر پیگیری شد.
علی سبحانی فر با بیان اینکه ایجاد پارک محله یکی از مطالبات جدی اهالی محله کلاته سیفر است، افزود: عملیات احداث پارک محله از سوی سازمان سیما، منتظر و فضای سبز شهرداری سبزوار به اتمام رسیده و درخواست کرده ایم هرچه سریعتر لوازم های ورزشی برای رفاه حال اهالی نصب شود.
وی ادامه داد: یکی از دغدغه ها، خواسته ها و مطالبات اهالی محله کلاته سیفر بحث ساماندهی است بنابراین درتلاش هستیم که مطالبات مردم این محله تحقق یابد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ساماندهی کوچه ها و معابر محله کلاته سیفر نیازمند تامین اعتبار است، بیان کرد: ساماندهی معابر این محله چندین میلیارد تومان نیاز به اعتبار دارد.
سبحانی فر تصریح کرد: طی روز های اخیر با معاون وزیر و رئیس سازمان یازآفرینی شهری رایزنی کرده ایم که به شهرستان سبزوار سفر کند و بازدید میدانی از محلات هدف سبزوار داشته باشد.
وی اجرای شبکه فاضلاب را یکی از مطالبات دیرینه اهالی محله کلاته سیفر دانست و گفت: برای حل مشکل فاضلاب این محله به همراه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار نشستی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب برگزار کرده ایم.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دو ماه گذشته اجرای شبکه فاضلاب برای محلات کلاته سیفر و بهار شهرستان سبزوار تامین اعتبار شده است، افزود: با اجرای شبکه فاضلاب در این محلات به میزان بهره مندی ۹۸ درصدی می رسیم.
سبحانی فر بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب سبزوار به دنبال تهیه اسناد مناقضه برای تعیین پیمانکار اجرای شبکه فاضلاب در محلات کلاته سیفر و بهار هستند.
وی همچنین از زحمات مهندس ریاضی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار به منظور حل مشکلات فاضلاب این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از زمانی که توفیق خدمتگزاری پیدا کرده ایم، میزان بهره مندی شهر سبزوار سیستم فاضلاب حدود ۵۷ درصد بود اما امروزه به ۹۵ درصد رسیده است.
سبحانی فر همچنین با اشاره به مشکلات فاضلاب محله قلعه نو دهراز، گفت: با پیگیری های متعدد پروژه احداث شبکه فاضلاب این محله از ماه های گذشته اجرایی شده و هم اکنون در حال انجام است.
وی با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در راستای پیشرفت و توسعه سبزوار، افزود: برای احداث کمربندی ابریشم سبزوار ۳۰۰ هکتار از اراضی آزادسازی شده و پروژه تا مسیر جاده توحید شهر اجرایی شده و به زودی به سمت جاده اسفراین ادامه می یابد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هشت هکتار از اراضی ملی برای بازگشایی مسیر امامزاده شعیب (ع) سبزوار اختصاص یافته است.
سبحانی فر تاکید کرد: در روزی که افتخار خدمتگزاری را پیدا کرده بوده ایم تنها ۳۵ روستا در پنج شهرستان حوزه انتخابیه سبزوار بزرگ از نعمت گاز بهره مند بود اما با دستور وزیر نفت عملیات گاز رسانی به ۱۲۰ روستا انجام شد.
وی ادامه داد: خوشبختانه امروزه بهره مندی ۹۷ درصدی از نعمت گاز در روستاهای حوزه انتخابیه سبزوار بزرگ رسیده ایم.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شاخص بهره مندی از جاده های آسفالته روستایی از حدود ۵۸ درصد به حدود ۹۳ درصد رسیده است.
سبحانی فر با اشاره به اقدامات و فعالیت های انجام شده در بخش سلامت سبزوار، تصریح کرد: سالانه تعداد زیادی از بیماران استانهای همجوار برای انجام عمل قلب باز و شیمی درمانی درسبزوار حضور می یابند.
وی گفت: این شهرستان به عنوان شهرستانهای محدود کشور از اورژانس هوایی بهره مند است و امروزه افتخار می کنیم در بخش سلامت در شرق کشور پس از مشهد مقدس در رتبه نخست قرار گرفته ایم.