سید جواد حسینی بهترین گزینه برای معرفی به مجلس

سید جواد حسینی بهترین گزینه برای معرفی به مجلس
مرداد ۲۳, ۱۳۹۸
149 بازدید

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس بر معرفی گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش تا پیش از شروع سال تحصیلی تأکید کرد. رمضانعلی سبحانی فر در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به در پیش بودن شروع سال تحصیلی جدید، تأکید کرد: ضرورت دارد رئیس جمهور هرچه سریع‌تر برای وزارتخانه آموزش و […]

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس بر معرفی گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش تا پیش از شروع سال تحصیلی تأکید کرد.
رمضانعلی سبحانی فر در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به در پیش بودن شروع سال تحصیلی جدید، تأکید کرد: ضرورت دارد رئیس جمهور هرچه سریع‌تر برای وزارتخانه آموزش و پرورش گزینه پیشنهادی خود را معرفی کند تا این وزارتخانه از بلاتکلیفی خارج شود.
نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با یادآوری عملکرد سید جواد حسینی سرپرست فعلی وزارت آموزش و پرورش، عنوان کرد: با توجه به سابقه و فعالیت‌ها و تخصص سرپرست فعلی و مدیریت خوبی که حسینی طی این مدت کوتاه در وزارت آموزش و پرورش از خود نشان داد به نظر می‌رسد، او بهترین گزینه برای معرفی به مجلس باشد.
وی با یادآوری اینکه سرپرست فعلی وزارت آموزش و پرورش، شخصی است که مدارج ارتقای شغلی را در وزارت آموزش و پرورش طی کرده، اضافه کرد: وزیر آموزش و پرورش باید از شرایط و فضای فرهنگیان کشور درکی درست و دقیق داشته باشد که سرپرست فعلی دارای این شرایط است.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نباید فرهنگیان و دانش آموزان در آستانه سال تحصیلی بیشتر از این منتظر گذاشت و باید گزینه پیشنهادی همزمان با شروع جلسات علنی به مجلس معرفی شود.