پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر
بهمن ۱۲, ۱۴۰۰
278 بازدید

معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست؛ آغاز دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهلمین و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت. رمضانعلی سبحانی فر به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر پیامی صادر کرد که متن آن در ادامه آمده است: جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا  (اِسرا […]

معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست؛ آغاز دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهلمین و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

رمضانعلی سبحانی فر به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر پیامی صادر کرد که متن آن در ادامه آمده است:
جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا  (اِسرا –۸۱)
انقلاب اسلامی مردم ایران، بدون تردید، از بزرگترین نهضت‌های سیاسی – اجتماعی جهان و از شکوهمندترین رویدادهای تاریخی قرن حاضر به شمار می رود. نهضت دینی- سیاسی بهمن ۱۳۵۷، آغازگر جنبش‌های عدالت‌خواهی در سراسر جهان بود که به الگویی تمام عیار برای سایر انقلاب‌ها و نهضت‌های آزادیخواهانه تبدیل شد.
اینک در طلیعه چهل و سومین بهار انقلاب، ایادی استکبار جهانی، همچون گذشته با اعمال شدیدترین فشارهای اقتصادی بر ملت بزرگ ایران، قصد دلسرد کردن مردم از انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند اما در سایه الطاف الهی و رهبری  مقام معظم رهبری، ایران عزیز با عبور از تمامی دشواری‌ها همچنان رو به جایگاهی رفیع و تحقق اهداف عالی اسلامی گام بر می دارد.
اینجانب با اهدای سلام و درود به ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی و روح ملکوتی امام شهیدان، فرارسیدن بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند اسلامی را به ملت بزرگ و آزاده ایران علی الخصوص کارکنان پرتلاش شبکه پستی کشور ، تبریک و تهنیت عرض نموده، عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
رمضانعلی سبحانی فر