حرف مردم باید از طریق پایش لحظه ای شبکه های اجتماعی شنیده شود

حرف مردم باید از طریق پایش لحظه ای شبکه های اجتماعی شنیده شود
اسفند ۴, ۱۴۰۰
495 بازدید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل پست با اشاره به اینکه گره‌گشایی از کار مردم بسیار مهم است به پایش لحظه‌ای شبکه‌های اجتماعی برای شنیده شدن و رفع مشکلات مردم تاکید کرد. مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت ملی پست ایران و دستیار وزیر در امور […]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل پست با اشاره به اینکه گره‌گشایی از کار مردم بسیار مهم است به پایش لحظه‌ای شبکه‌های اجتماعی برای شنیده شدن و رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت ملی پست ایران و دستیار وزیر در امور ارتباطات مردمی به همراه معارفه مشاور وزیر در امور راهبردی و بین الملل، با حضور وزیر ارتباطات و مدیران و معاونین این وزارتخانه برگزار شد.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در این مراسم با اشاره به اهمیت کار ارتباط با مردم در دستگاه های دولتی، گفت: «ما خدمتگزار مردم هستیم و در دین مبین اسلام هم، بر گره گشایی و حل مشکلات مردم بسیار توصیه شده است و باید در حد توان برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم.»
وی این مسئولیت را بسیار سنگین و شبانه روزی عنوان کرد و افزود: «حرف مردم در این حوزه باید شنیده شود و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید به صورت لحظه‌ای پایش شود تا مسائل و مشکلات مردم سریعا پاسخ داده و حل شود.»
در پایان این مراسم وزیر ارتباطات با اهدای لوح و یک جلد قرآن مجید از رمضانعلی سبحانی‌فر مدیر عامل سابق پست و محمد عزیزی دستیار سابق وزیر در امور ارتباطات مردمی تقدیر کرد و احکام محمود لیایی مدیر عامل جدید پست، حسین میرزاپور مشاور وزیر در امور راهبردی و بین‌الملل و محمد نوروزی، دستیاور وزیر در امور ارتباطات مردمی را به آنان اهدا کرد.