مدیرعامل شرکت ملی پست با خانواده شهید پستی دیدار کرد

مدیرعامل شرکت ملی پست با خانواده شهید پستی دیدار کرد
آبان ۱۴, ۱۳۹۹
123 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با خانواده شهید پستی، مرتضی سپهری دیدار و به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این دیدار که شامگاه امروز و در راستای اجرای طرح […]

مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با خانواده شهید پستی، مرتضی سپهری دیدار و به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این دیدار که شامگاه امروز و در راستای اجرای طرح سپاس، در منزل این شهید بزرگوار انجام شد، رمضانعلی سبحانی فر خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان، را بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت دانست و گفت: یاد شهدا اشاعه دهنده ارزش های ایثار و پایداری در جامعه است و دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزش های انقلاب است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان، به عنوان نمونه انسان های برجسته و بزرگی یاد کرد که با اوج ایثارگری برای آرامش جامعه و امنیت ایران اسلامی از جان و مال خود گذشتند.

معاون وزیر تأکید کرد: احترام و تکریم خانواده‌های شهدا گذشته از حق‌شناسی، وظیفه‌شناسی و ادب، باعث برکت و سعادت جامعه است.

در این دیدار که با همراهی حمید تفرشی مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ایثارگران، محمد محسنی معاون برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت و مریم سلحشور مسئول امور ایثارگران و بانوان شرکت ملی پست انجام شد، مدیرعامل با اهدای لوح تقدیر به خانواده شهید سپهری ادای احترام کرد.

شایان ذکر است شهید مرتضی سپهری از کارکنان شاغل در مرکز تجزیه و مبادلات بود که در سال ۱۳۶۷ در منطقه جنگی شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد، از این شهید بزرگوار ۱ فرزند پسر به یادگار مانده است.