جامعه امروز نیازمند بهره‌­گیری از خانواده شهدا است

جامعه امروز نیازمند بهره‌­گیری از خانواده شهدا است
مرداد ۶, ۱۳۹۸
359 بازدید

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: جامعه امروز نیازمند بهره‌­گیری از خانواده شهدا به عنوان الگو است. حجت الاسلام علی اکبر سبزیان به همراه علی سبحانی فر در دیدار با خانواده شهید علیرضا ابویسانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: در حال حاضر جامعه ما به وجود الگوهایی مانند خانواده شهدا نیازمند است […]

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: جامعه امروز نیازمند بهره‌­گیری از خانواده شهدا به عنوان الگو است.
حجت الاسلام علی اکبر سبزیان به همراه علی سبحانی فر در دیدار با خانواده شهید علیرضا ابویسانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: در حال حاضر جامعه ما به وجود الگوهایی مانند خانواده شهدا نیازمند است و اگر کم تحملی در مقابل مشکلات و سختی‌ها در جامعه امروز زیاد شده به دلیل دوری از خانواده‌ شهدا است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی حضور در جمع خانواده شهدا را ضروری دانست وخاطر نشان ساخت: حضور در جمع خانواده شهدا برای بهره‌گیری از رهنمودها و خاطرات و بیانات آنها است و همواره در بین سخنان مادران، همسران و خانواده شهدا نکته‌هایی وجود دارد که هرچند کوچک‌اند اما دنیایی از مفاهیم و ادراک‌ را در دل خود دارند.
این دیدار با حضور رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار و جغتای در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام علی اکبر موحدی پور امام جمعه، مرتضی محبی فر فرماندار، علی اکبر آزادواری بخشدار و جلال ابوچناری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مسئولان این شهرستان برگزار شد.
شهید علیرضا ابویسانی در ۲۸ اسفند سال ۴۳ چشم به جهان گشود و در ۱۹ آبان سال ۶۲ به درجع رفیع شهادت نائل گردید.
گفتنی است؛ شهرستان جغتای ۱۸۲شهید، ۲۹۱ جانباز و هشت آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.