دعوت علی‌سبحانی‌فر به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند

دعوت علی‌سبحانی‌فر به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند
بهمن ۲۰, ۱۳۹۸
167 بازدید

نماینده دیار سربداران در مجلس شورای اسلامی حضور پرشور مردم به منظور پدیدآوردن حماسه‌ای دیگر در راهپیمایی استکبارستیزانه یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفندماه را ضروری دانست. به گزارش پورتال خبری، علی‌سبحانی‌فر ضمن دعوت از مردم انقلابی و شهید‌پرور دیار سربداران برای حضور پرشور در راهپیمایی استکبارستیزانه یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات دوم […]

نماینده دیار سربداران در مجلس شورای اسلامی حضور پرشور مردم به منظور پدیدآوردن حماسه‌ای دیگر در راهپیمایی استکبارستیزانه یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفندماه را ضروری دانست.
به گزارش پورتال خبری، علی‌سبحانی‌فر ضمن دعوت از مردم انقلابی و شهید‌پرور دیار سربداران برای حضور پرشور در راهپیمایی استکبارستیزانه یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفندماه، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور ضرورت جدی دارد که مردم همانند سالهای گذشته حضور پرشور و بی بدیلی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند ماه داشته باشند.
وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی طی چند سال اخیر با اعمال فشارهای متعدد علیه ایران اسلامی به دنبال بوده اند که مردم را از صحنه خارج کنند.
نماینده دیار سربداران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران در چند سال اخیر با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز قدس و انتخابات فشار‌های دشمنان را بی تاثیر کرده‌اند، ادامه داد: مردم شاید گلایه مندی و نارضایتی از مسائل معیشتی و دیگر موضوعات داشته باشند اما با حضور پرشور در عرصه های سیاسی از مسائل کلان ملی و منافع ملی پشتیبانی می کنند.
سبحانی‌فر تاکید کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفندماه به نوعی رفراندوم دیگری است که ملت همیشه سربلند ایران اسلامی همانند گذشته نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب می کند.
وی در ‌پایان تصریح کرد: امیدواریم با تکیه بر خداوند متعال و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی در تمامی حوزه‌ها از جمله مسائل امنیتی و اقتصادی را شاهد باشیم.