دیدار مسئولان نهاد ریاست جمهوری با مدیرعامل شرکت ملی پست

دیدار مسئولان نهاد ریاست جمهوری با مدیرعامل شرکت ملی پست
شهریور ۴, ۱۳۹۹
155 بازدید

 عطا‌اله ملکی تبار رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت و حسین ملایجردی مدیرکل دبیرخانه مرکزی نهاد ریاست جمهوری با مدیرعامل شرکت ملی پست دیدار و گفت و گو کردند. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، ملکی تبار و ملایجردی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب رمضانعلی سبحانی‌فر به سمت مدیرعاملی پست، تعاملات و […]

 عطا‌اله ملکی تبار رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت و حسین ملایجردی مدیرکل دبیرخانه مرکزی نهاد ریاست جمهوری با مدیرعامل شرکت ملی پست دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، ملکی تبار و ملایجردی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب رمضانعلی سبحانی‌فر به سمت مدیرعاملی پست، تعاملات و همکاری های دو جانبه در راستای تسهیل خدمات‌رسانی به مشتریان را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

در این جلسه بر اساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه پنج‌ساله ششم‌توسعه و نیز اساس‌نامه پست (که مطابق آن شبکه اصلی ارتباطی بر عهده شرکت ملی پست گذاشته شده است) برنامه‌ریزی بیشتر جهت استفاده از ظرفیت های شبکه پستی کشور به منظور ساماندهی و خدمت رسانی الکترونیکی از جمله خدمات دولت الکترونیک مورد تأکید واقع شد.