فرودگاه پیام می تواند یکی از مراکز مهم مبادله مرسولات در خاورمیانه باشد

فرودگاه پیام می تواند یکی از مراکز مهم مبادله مرسولات در خاورمیانه باشد
شهریور ۱۲, ۱۳۹۹
136 بازدید

رمضانعلی سبحانی‌فر ضمن بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، در نشست مشترکی با نادر ثناگو مطلق مدیرعامل این منطقه شرکت کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این بازدید که عصر امروز انجام شد، سبحانی‌فر اظهار داشت: تأمین زیرساخت‌ها و سرمایه لازم برای این مرکز پستی، با کمک دستگاه‌های استانی […]

رمضانعلی سبحانی‌فر ضمن بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، در نشست مشترکی با نادر ثناگو مطلق مدیرعامل این منطقه شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این بازدید که عصر امروز انجام شد، سبحانی‌فر اظهار داشت: تأمین زیرساخت‌ها و سرمایه لازم برای این مرکز پستی، با کمک دستگاه‌های استانی و کشوری میسر خواهد شد.

وی با تأکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فرودگاه پیام، اظهار امیدواری کرد: با انتقال خط راه آهن سراسری به این منطقه شاهد رونق، شکوفایی و توسعه زیرساخت‌ها و افزایش هرچه بیشتر مبادلات کالا و مسافر باشیم.

سبحانی‌فر به موقعیت جغرافیایی این منطقه ویژه اقتصادی اشاره کرد و افزود: با تحقق برنامه‌های توسعه‌ای برای این منطقه امیدواریم که پیام بتواند به عنوان یکی از هاب‌های مهم در خاورمیانه فعالیت کند.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایجاد تحول را نتیجه پیگیری و استفاده مناسب از زیرساخت‌ها دانست و اضافه کرد: این مرکز به عنوان هاب اصلی پست کشور و جایگزین مرکز تجزیه و مبادلات فعلی، در مبادله مرسولات پستی تحول بزرگی ایجاد خواهد کرد.

نادر ثناگو مطلق مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این منطقه، گفت: فرودگاه پیام با دارابودن ظرفیت‌های مناسب می‌تواند زمینه گسترش خدمات و افزایش بهره‌وری را فراهم کند.

وی رویکرد منطقه ویژه اقتصادی پیام را رویکردی توسعه محور توصیف کرد و افزود: با مطالعه، تأمین اعتبار و ایجاد تحول می‌توان کارآیی این منطقه را بیش از پیش افزایش داد.

در پایان این نشست، مدیرعامل از سالن‌های مادیران و آشیانه هواپیماهای این منطقه دیدن کرد و با مدیران و کارکنان این مراکز دیدار و تبادل‌نظر کرد.

IMG_2580