روابط عمومی و بین‌الملل زبان گویای شبکه پستی است

روابط عمومی و بین‌الملل زبان گویای شبکه پستی است
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹
102 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست در جمع کارکنان دفتر ارتباطات و امور بین الملل گفت: عملکرد همکاران این دفتر، ویترین و زبان ارتباطی شبکه پستی با داخل و خارج از کشور است. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه این دفتر در معرفی خدمات و سرویس‌ها به مردم جامعه […]

مدیرعامل شرکت ملی پست در جمع کارکنان دفتر ارتباطات و امور بین الملل گفت: عملکرد همکاران این دفتر، ویترین و زبان ارتباطی شبکه پستی با داخل و خارج از کشور است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه این دفتر در معرفی خدمات و سرویس‌ها به مردم جامعه و تقویت مناسبات و ارتباطات پستی بیرون از ‌مرزها، افزود: پویایی و چابکی روابط عمومی و بین‌الملل می‌تواند به عنوان موتور محرکه سایر بخش‌ها عمل کرده و نقش موثری در ایجاد بازارهای جدید ایفا کند.

وی تقویت برند و نشان پست به کمک تولید محتوای کیفی و با تکیه بر ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود را مهم خواند و گفت: امکانات و ظرفیت‌های زیادی به ویژه در حوزه تمبر و فضاهای فیزیکی در سطح شبکه پستی وجود دارد که روابط عمومی باید با نگاه شرکتی بر این ظرفیت‌ها متمرکز شده و زمینه بهره‌برداری از آنها را فراهم آورد.

معاون وزیر در ادامه، توسعه روابط بین‌المللی را نیز مهم ارزیابی کرد و افزود: شناسایی شیوه‌‌ها و خطوط جدید ارسال مراسلات به خارج از کشور و توسعه خدمات در این بخش، می‌تواند راهگشای مناسبی در حل مشکلات برون‌مرزی شبکه پستی و خلق فرصت های جدید باشد.

سبحانی‌فر با تاکید بر اینکه محدودیت‌ها و موانع موجود از جمله تحریم‌ها نباید مانع ارتباطات پستی در سطح بین‌المللی شود، افزود: باید با تغییر نگاه و تکیه بر توان بالای نیروی انسانی که در این حوزه وجود دارد، مسیرهای جدید و باصرفه‌تر اقتصادی شناسایی و بستر افزایش ارسال مراسلات به خارج از کشور فراهم شود.