وزیر ارتباطات فوتبالیست می‌شود!

وزیر ارتباطات فوتبالیست می‌شود!
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹
107 بازدید

با هدف گرامی‌داشت جان‌باختگان پستی ناشی از شیوع ویروس کرونا، مسابقه فوتبال میان تیم هنرمندان و تیم منتخب شرکت ملی پست برگزار خواهد شد. ‌قرار است آذری جهرمی؛وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  در دیدار دوستانه فوتبال بین تیم‌های هنرمندان و شرکت ملی پست به عنوان یکی از بازیکنان شرکت پست حضور داشته باشد. به گزارش […]

با هدف گرامی‌داشت جان‌باختگان پستی ناشی از شیوع ویروس کرونا، مسابقه فوتبال میان تیم هنرمندان و تیم منتخب شرکت ملی پست برگزار خواهد شد.

‌قرار است آذری جهرمی؛وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  در دیدار دوستانه فوتبال بین تیم‌های هنرمندان و شرکت ملی پست به عنوان یکی از بازیکنان شرکت پست حضور داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، عصر دیروز در نشستی که با حضور اعضای تیم فوتبال هنرمندان، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پست برگزار شد، مقرر شد به یاد جان‌باختگان پستی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا، یک مسابقه فوتبال میان تیم فوتبال هنرمندان و منتخب شرکت ملی پست با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شود.

این بازی دوستانه به مناسبت هفدهم مهرماه روز جهانی پست و برای گرامی‌داشت فداکاری‌های پرسنل این شرکت در دوره شیوع ویروس کرونا، میان تیم فوتبال هنرمندان و تیم فوتبال شرکت ملی پست برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به تاریخچه و قدمت دیرین پست در ایران گفت: پست با تاریخ ایران پیوند خورده و از دوران هخامنشیان خدمات پستی در کشور ما آغاز شده است. در دوره‌های تاریخی بعد، از طریق پست، شبکه ای اجتماعی ساخته شد که مانند شریان در سراسر کشور خدمات پست را به مردم ارائه می‌داد و این خدمات تا امروز نیز به صورت گسترده و موثر ادامه دارد.

سبحانی فر از کارکنان پست که در عرصه خدمت‌رسانی جان خود را از دست دادند تجلیل کرد و گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا و با تشویق مردم به ماندن در خانه، کارکنان پست همراه با جامعه پزشکی کشور، ایثارگرانه با په میدان گذاشتند و برای حفظ سلامت اجتماعی از جان و سلامت خود مایه گذاشتند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: مردم، هنرمندان را به خاطر آثاری که خلق کرده‌‌اند، دوست دارند و هنرمندان کشور ما هم در مواقع وقوع بحران، از جمله سیل و زلزله و … به یاری مردم آمدند و این بار نیز با برگزاری این مسابقه نمادین، از ایثارگری کارکنان پست تجلیل می‌کنند.

مجید مشیری بازیگر سینما در این جلسه اظهار داشت: در این بازی، برد و باخت مهم نیست و کسی به نتیجه آن فکر نمی‌کند. امیدواریم با این برنامه، بتوانیم تلاش‌های فداکارانه کارکنان شرکت ملی پست را در دوره‌ای که بحران شیوع ویروس سلامت جامعه را تهدید می کند، گرامی بداریم.

سینا ذکایی هنرمند موسیقی نیز با بیان سابقه‌ تشکیل تیم فوتبال هنرمندان و فعالیت‌های پیشین آن گفت: این اقدامی در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی است و کمترین کاری است که می‌توانیم برای تجلیل و گرامی‌داشت کسانی که در شرکت ملی پست، جان و سلامت خود را به خطر انداختند به عمل آوریم.

در پایان، از سوی مدیرعامل شرکت ملی پست، به رسم یادبود تمبر اختصاصی هر کدام ازاعضای تیم فوتبال هنرمندان به آنها اهدا شد.

 

 

پیراهن تیم هنرمندان به مدیرعامل شرکت ملی پست اهدا شد

همچنین در حاشیه نشست مشترک مدیران شرکت ملی پست با اعضای تیم فوتبال هنرمندان، پیراهن این تیم به رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست اهدا شد.در این نشست به پاس قدردانی از تلاشهای کارکنان شرکت ملی پست در دوره شیوع ویروس کرونا و تجلیل از خدمات پست برای حفظ سلامت اجتماعی، پیراهن شماره ۱۰ این تیم به رمضانعلی سبحانی فر اهدا شد.در این نشست، مقرر شد به مناسبت هفدهم مهرماه روز جهانی پست و برای گرامی‌داشت فداکاری‌های پرسنل این شرکت در دوره شیوع ویروس کرونا، یک بازی دوستانه میان تیم فوتبال هنرمندان و تیم فوتبال شرکت ملی پست برگزار شود.