همکاری‌های پست و  کیش‌ایر افزایش می‌یابد

همکاری‌های پست و  کیش‌ایر افزایش می‌یابد
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹
97 بازدید

مدیر عامل شرکت ملی پست با فرزانه شرفبافی مدیر هواپیمایی کیش‌ایر دیدار و بر توسعه همکاری دو جانبه تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در این دیدار با اشاره به ظرفیت شرکت‌های هواپیمایی در ارسال مرسولات داخلی، افزود: با توسعه سطح این همکاری‌ها می‌توان ضمن استفاده بهینه از پتانسیل‌های شبکه […]

مدیر عامل شرکت ملی پست با فرزانه شرفبافی مدیر هواپیمایی کیش‌ایر دیدار و بر توسعه همکاری دو جانبه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در این دیدار با اشاره به ظرفیت شرکت‌های هواپیمایی در ارسال مرسولات داخلی، افزود: با توسعه سطح این همکاری‌ها می‌توان ضمن استفاده بهینه از پتانسیل‌های شبکه حمل و نقل هوایی کشور، گامی موثر در راستای افزایش سرعت ارسال مرسولات برداشت.

وی با تاکید بر ظرفیت‌های موجود در فرودگاه بین‌المللی پیام، اظهار داشت: با همکاری بیشتر با شرکت‌های هواپیمایی از جمله هواپیمایی کیش‌ایر، می‌توانیم شاهد تسریع در خدمات رسانی به مردم در خصوص مرسولات داخلی و خارجی باشیم.

فرزانه شرفبافی مدیر هواپیمایی کیش‌ایر نیز در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های حمل و نقل این شرکت هواپیمایی، بر افزایش سطع تعاملات دو جانبه در راستای بهره‌برداری از امکانات موجود تاکید کرد.