تاکید بر اهمیت تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران

تاکید بر اهمیت تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹
118 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست با معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیدار و در خصوص توسعه همکاری‌ها گفت و گو کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در این دیدار تقویت ارتباطات و توسعه مناسبات پست با بنیاد شهید را مورد تاکید قرار داد و افزود: تکریم خانواده […]

مدیرعامل شرکت ملی پست با معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیدار و در خصوص توسعه همکاری‌ها گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در این دیدار تقویت ارتباطات و توسعه مناسبات پست با بنیاد شهید را مورد تاکید قرار داد و افزود: تکریم خانواده معظم شهدا، جانبازان ایثارگر و آزادگان سرافراز، وظیفه تمامی مسئولان و مدیران کشور است به همین دلیل پست آمادگی دارد تا در این راستا، همکاری خود با بنیاد شهید را گسترش دهد.

سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار ضمن استقبال از گسترش سطح ارتباطات دو طرف، خواستار انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین پست و بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای تکریم هرچه بیشتر خانواده‌های شهدا و ایثارگران، با هدف ارایه خدمات ویژه پستی به آنان شد.

در ادامه این دیدار که به همراه بهزاد اقبال‌خواه عضو هیئت مدیره، حسین غضفری معاون پستی و بازرگانی و حسن عمیدی مدیر کل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست صورت گرفت؛ تمبر یادبود قهرمانان وطن از سوی مدیرعامل به رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعطا شد.