تقویت اعتماد بین پست و دفاتر پیشخوان دولت

تقویت اعتماد بین پست و دفاتر پیشخوان دولت
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹
107 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با علی فلاح دبیر کانون دفاتر پیشخوان دولت و جمعی دیگر از اعضای این کانون، بر ضرورت تقویت اعتماد بین پست و دفاتر پیشخوان تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در این دیدار با بیان اینکه دفاتر پیشخوان دولت شریک خوبی برای پست در […]

مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با علی فلاح دبیر کانون دفاتر پیشخوان دولت و جمعی دیگر از اعضای این کانون، بر ضرورت تقویت اعتماد بین پست و دفاتر پیشخوان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در این دیدار با بیان اینکه دفاتر پیشخوان دولت شریک خوبی برای پست در خدمت‌رسانی به مردم هستند، افزود: تلاش همه ما توسعه قلمرو خدمات پستی به مردم در نقاط مختلف کشور، در نهایت کیفیت و تامین هرچه بیشتر رضایتمندی مردم است.

وی با اشاره به اینکه همه خدمت‌گزاران این عرصه اعم از شرکت ملی پست، دفاتر پیشخوان دولت، اپراتورهای بخش خصوصی و سایر بخش ها، بایستی در مسیر چارچوب های تعیین شده گام بردارند، اظهار داشت: معیار و ملاک اصلی فعالیت در این عرصه، آنچه در قانون مشخص شده است، می باشد.

معاون وزیر با تاکید بر قانون اساسنامه شرکت ملی پست، گفت: بر اساس این قانون، همه خدمت‌گزاران عرصه پست می‌بایست به شبکه پستی متصل و همه در کنار هم فعالیت سالم و سازنده‌ای داشته باشند.

سبحانی‌فر در ادامه ضمن اشاره به اهمیت تعامل و همکاری با دفاتر پیشخوان، خواستار تشکیل کارگروهی مشترک بین پست و این دفاتر در راستای حل مسایل و مشکلات موجود و تحکیم روابط دو طرف شد.