بازدید مدیرعامل از ناحیه پستی شهید مفتح

بازدید مدیرعامل از ناحیه پستی شهید مفتح
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹
125 بازدید

        رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست، در بازدید سرزده از ناحیه پستیشهید مفتح منطقه پستی شمال استان تهران، با موزعین و کارکنان آن دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این دیدار که پیش از ظهر امروز ۲۷ شهریور ماه در محل باجه مرکزی و اداره […]

        رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست، در بازدید سرزده از ناحیه پستیشهید مفتح منطقه پستی شمال استان تهران، با موزعین و کارکنان آن دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این دیدار که پیش از ظهر امروز ۲۷ شهریور ماه در محل باجه مرکزی و اداره توزیع این ناحیه انجام شد، مدیرعامل از زحمات موزعین قدردانی و از نزدیک در جریان مسائل آنها قرار گرفت.

سبحانی‌فر بر نقش موثر موزعین در مجموعه پست تاکید کرد و گفت: در جلب بازارهای جدید و تقویت توانمندی شبکه پستی کشور، موزعین نقش عمده ای را ایفا می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم با همت مضاعف و توزیع به موقع مرسولات رضایتمندی بیشتر مردم از کیفیت و خدمات پست تأمین شود.

معاون وزیر با بیان این که رویکرد شبکه پستی به سمت پست دیجیتال است، افزود: سیاست های این شرکت در راستای افزایش ترافیک، تامین امنیت شغلی و ارتقا معیشت کارکنان خواهد بود.

مدیرعامل اضافه کرد: بهبود در امر بازاریابی و همچنین فعالیت در کسب درآمد، رشد و توسعه شرکت ملی پست را در کشور بدنبال خواهد داشت.

در جریان این بازدید که محسن وطن‌پرست مدیرکل مهندسی عملیات و راهبری سرویس و محمد اخلاقی مدیرکل دفتر کیفیت و امور مشتریان، نیز حضور داشتند، وضعیت کمی و کیفی سرویس دهی در این ناحیه پستی بررسی شد.