“تیک آف” سرعت و امنیت در بسته های پستی

“تیک آف” سرعت و امنیت در بسته های پستی
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹
108 بازدید

یکی از مهم‌ترین رویکردها در حوزه پست، موضوع سرعت و امنیت بسته‌ها و مرسولات پستی است. موضوعی که مدیرعامل جدید شرکت ملی پست ایران با تمرکز جدی بر آن تحولی جدید در این حوزه کلید زده است. رمضانعلی سبحانی فر در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: برای سرعت و دقت در خدمات […]

یکی از مهم‌ترین رویکردها در حوزه پست، موضوع سرعت و امنیت بسته‌ها و مرسولات پستی است. موضوعی که مدیرعامل جدید شرکت ملی پست ایران با تمرکز جدی بر آن تحولی جدید در این حوزه کلید زده است.
رمضانعلی سبحانی فر در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: برای سرعت و دقت در خدمات پستی، چند هاب جدید منطقه ای تعریف و در حال اجرا می باشد.
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران افزود: اقدام خاص دیگری در این زمینه صورت گرفته و آن اینکه بار از جاده به ریل انتقال می یابد و تاکنون در چند محور همچون مشهد، شیراز، اهواز و غیره این اقدام عملیاتی شده و در مسیر های جدید هم نیز به زودی اجرا خواهد شد.
معاون وزیر ارتباطات اضافه کرد: در خصوص امنیت و حفاظت از بسته ها تغییرات اساسی درنحوه رهسپاری با جایگزینی باکس های فلزی به جای پالت و کیسه ها درحال ایجاد هستیم .

وی در ادامه افزود: زیرساختهای بخش تجزیه و مبادله به زودی به نقطه ای خارج از شهر تهران انتقال می یابد که این موضوع می‌تواند از ترافیک حمل و نقل کاسته و سرعت بیشتری در رسیدن مرسولات را بدهد.
سبحانی‌فر اظهار داشت: اقدام دیگری در حال اجراست و آن اینکه سیستم تجهیزات مبادلات به سورتینگ مکانیزه تبدیل می شود و در این زمینه تجهیزات آن خریداری و در حال استقرار می باشد.
مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: ارتقاء شبکه رهگیری‌ مرسولات‌پستی از مرحله قبول تا تحویل یکی دیگر از اقداماتی است که به جد در حال ارتقای شبکه می باشیم.