شرکت ملی پست با اتاق بازرگانی همکاری می کند

شرکت ملی پست با اتاق بازرگانی همکاری می کند
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹
105 بازدید

در دیدار نایب رئیس کمیسیون آی.تی اتاق بازرگانی با مدیرعامل شرکت ملی پست، همکاریهای دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، این دیدار عصر امروز با حضور عبدالرضا نوروزی نایب رئیس کمیسیون آی.تی اتاق بازرگانی کشور، رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل و محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره و سرپرست […]

در دیدار نایب رئیس کمیسیون آی.تی اتاق بازرگانی با مدیرعامل شرکت ملی پست، همکاریهای دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، این دیدار عصر امروز با حضور عبدالرضا نوروزی نایب رئیس کمیسیون آی.تی اتاق بازرگانی کشور، رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل و محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره و سرپرست معاونت فناوری شرکت ملی پست، برگزار شد.

در این جلسه، چگونگی ایجاد همکاری‌های دوجانبه میان اتاق بازرگانی و بخش آی.تی این اتاق با معاونت فناوری شرکت ملی پست مورد بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و مقرر شد برای تبیین فرآیند و ابعاد این همکاری‌ها، جلسات تکمیلی دیگر برگزار شود

علاوه بر آن مشارکت در بخش خدمات پستی، لجستیک و فناوری شرکت ملی پست به عنوان یک مشتری بزرگ، نیز مورد گفتگو و بررسی‌های طرفین واقع شد.