اعضای کانون بازنشستگان شرکت ملی پست با مدیرعامل دیدار کردند

اعضای کانون بازنشستگان شرکت ملی پست با مدیرعامل دیدار کردند
مهر ۱۰, ۱۳۹۹
104 بازدید

به منظور بررسی شرایط و تحلیل وضعیت بازنشستگان، دیدار اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان با مدیرعامل شرکت ملی پست برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این دیدار که عصر دیروز با حضور اعضای هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان و علیرضا زرگوش عضو هیئت‌مدیره شرکت انجام شد، رمضانعلی سبحانی‌فر از هم‌طرازی عائله‌مندی و حق […]

به منظور بررسی شرایط و تحلیل وضعیت بازنشستگان، دیدار اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان با مدیرعامل شرکت ملی پست برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این دیدار که عصر دیروز با حضور اعضای هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان و علیرضا زرگوش عضو هیئت‌مدیره شرکت انجام شد، رمضانعلی سبحانی‌فر از هم‌طرازی عائله‌مندی و حق اولاد بازنشستگان شرکت ملی پست خبر داد و گفت: اولویت و تلاش ما بر این موضوع متمرکز است و می‌کوشیم این امر از ماه جاری برقرار شود.

وی افزود: از روزهای ابتدای آغاز به کار، در حال رایزنی و بررسی شرایط هستیم تا بتوانیم در حدی که مقدور است و برای آن امکان پاسخگویی داریم، نسبت به بررسی شرایط بازنشستگان و بهبود وضعیت آنها اقدامات لازم را انجام دهیم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر ضرورت تعریف ساز و کارهای مناسب برای اعطای تسهیلات بانکی تأکید کرد و افزود: به زودی شرایط بیمه‌های تکمیلی و عمر، برای همکاران بازنشسته مورد بررسی قرار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ادارات کل استانها در اختصاص فضای مناسب برای کانون‌های بازنشستگی استانی باید همکاری لازم را صورت دهند، ادامه داد: رعایت حرمت بازنشستگان شرکت و قدرشناسی از یک عمر خدمات آنها به مردم، وظیفه همه مسئولین و کارکنان شرکت است.

سبحانی فر بر لزوم استفاده همکاران بازنشسته از امکانات رفاهی شرکت تأکید کرد و گفت: به مناسبت روز جهانی پست هدیه ای به بازنشستگان تعلق خواهد گرفت و کوشش می شود نسبت به برقراری رفاهیاتی از قبیل بن غیرنقدی، تا حد امکان اقدامات لازم صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست در خصوص راهبرد کلی این شرکت اضافه کرد: استراتژی این خواهد بود که با ارائه خدمات باکیفیت، رضایت مشتریان را به دست آوریم و به واسطه رضایتمندی آنها، ترافیک سرویسها را افزایش داده و به اینصورت درآمد شرکت را هم بالا ببریم و وضع معیشتی کارکنان شرکت را بهبود دهیم.

همچنین در این جلسه، اعضای کانون بازنشستگان شرکت ملی پست با طرح تازه‌ترین مسائل و مشکلات مربوط به بازنشستگان، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.