انتصابات جدید در شرکت پست

انتصابات جدید در شرکت پست
مهر ۱۴, ۱۳۹۹
106 بازدید

با صدور احکامی جداگانه از سوی مدیرعامل شرکت پست، دو  انتصاب جدید در شرکت صورت گرفت. بر اساس این گزارش طی حکمی عمیدی مدیر کل دفتر روابط عمومی، دفترمدیرعامل و امور استان‌های پست ‏و اعتضادی سرپرست دفتر امور پست بین الملل شد. رمضانعلی سبحانی‌فر طی حکمی حسن عمیدی را به سمت مدیر کل دفتر روابط […]

با صدور احکامی جداگانه از سوی مدیرعامل شرکت پست، دو  انتصاب جدید در شرکت صورت گرفت.

بر اساس این گزارش طی حکمی عمیدی مدیر کل دفتر روابط عمومی، دفترمدیرعامل و امور استان‌های پست ‏و اعتضادی سرپرست دفتر امور پست بین الملل شد.

رمضانعلی سبحانی‌فر طی حکمی حسن عمیدی را به سمت مدیر کل دفتر روابط عمومی، دفتر مدیرعامل و امور استان‌ها منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای حسن عمیدی

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند‌تان، جنابعالی را به سمت مدیر کل دفتر روابط عمومی، دفتر مدیرعامل و امور استان‌های شرکت ملی پست منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت اخلاق و تقوی الهی با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه خود قرار دهید و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

 

اعتضادی سرپرست دفتر امور پست بین الملل شد

همچنین طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی پست، سرپرست دفتر امور پست بین الملل معرفی شد.

رمضانعلی سبحانی‌فر طی حکمی فاطمه اعتضادی را به سمت سرپرست دفتر امور پست بین الملل منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

سرکار خانم فاطمه اعتضادی

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند‌تان، جنابعالی را به سمت سرپرست دفتر امور پست بین الملل شرکت ملی پست منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت اخلاق و تقوی الهی با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه خود قرار دهید و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

 

جان‌بزرگی با انتشار پیامی از کارکنان پست خداحافظی کرد

همچنین احمد جان‌بزرگی مدیر کل دفتر مدیرعامل و امور استان‌های پیشین شرکت ملی پست با انتشار پیامی، ضمن قدردانی از همکاران شبکه پستی به دلیل همراهی با وی در دوران خدمت در این شبکه، از آنان خداحافظی کرد.

در متن این پیام آمده است:

مدیران محترم شبکه پستی کشور

معاونین، روسای ادارات، کارشناسان و تمامی نیروهای خدوم و زحمتکش شرکت ملی پست

تقدیر اینگونه مقدر نمود که سال‌های آخر خدمت در مجموعه عظیم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را میهمان همکارانی صدیق و پرتلاش در شبکه پستی کشور باشم، همراهانی همدل که روحیه جهادی داشته و در سخت‌ترین شرایط در خط مقدم خدمت‌رسانی آماده بوده‌اند. به همین دلیل، یادآوری خاطرات شیرین نشسته بر عمق جانم، خداحافظی را سخت‌تر می‌نماید.

سنوات طی شده در این شبکه را به سان مکتبی می‌دانم، سراسر تجربه که به من یادآوری کرد باید گذاشت و گذشت…

 

همکاران عزیزم؛

هر آمدنی را رفتنی است…

ایامی که در کنار شما سپری شد، با تمام توان تلاش کردم تا نه تنها بر مدار چهارچوب‌های اداری، بلکه در راستای استیفای حق و عدالت، عمل نمایم …

فرازی اگر بوده قطعا به مدد همراهی شما محقق گشته و خداوندی متعال که در همه احوال ناظر بر کردار و گفتار خویش می‌دانمش و فرودی اگر به جهت قصور اینجانب و لاغیر…

در خاتمه ضمن طلب حلالیت از یکایک خواهران و برادران عزیزم در جای جای این خانواده عظیم، از محضر شما خداحافظی نموده، عاقبت به‌خیری‌تان را از درگاه خداوند منان مسالت می‌نمایم.