پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت فرارسیدن روز جهانی پست

پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت فرارسیدن روز جهانی پست
مهر ۱۷, ۱۳۹۹
104 بازدید

پست از دیرباز پیام آور دوستی، محبت و تبادل احساسات میان انسان ها به شمار آمده و #پستچی‌ها همواره پایان دهنده انتظار انسان‌ها بوده‌اند. در دنیای رو به رشد امروز نیز که اقتصاد دیجیتال به سرعت در حال پیشروی است و خدمات الکترونیکی با شتاب، جایگزین خدمات سنتی می شوند، پست نیز بنا بر مقتضیات، […]

پست از دیرباز پیام آور دوستی، محبت و تبادل احساسات میان انسان ها به شمار آمده و #پستچی‌ها همواره پایان دهنده انتظار انسان‌ها بوده‌اند. در دنیای رو به رشد امروز نیز که اقتصاد دیجیتال به سرعت در حال پیشروی است و خدمات الکترونیکی با شتاب، جایگزین خدمات سنتی می شوند، پست نیز بنا بر مقتضیات، تحولی اساسی در ماموریت های خود ایجاد و ارایه خدمات پلتفرمی را آغاز کرده است.

#شرکت_ملی_پست با ظرفیت‌های فراوانی که به ویژه در حوزه سرمایه انسانی متخصص، تجربه و اعتباری به بلندای تاریخ ارتباطات در اختیار دارد، می‌تواند فرصت‌های بی‌نظیری را برای خدمت رسانی و کمک به رونق بازار و کسب و کارهای الکترونیکی فراهم کند و ضمن بهبود کیفیت زندگی مردم شهرها و روستاهای کشور، رونق و شکوفایی برای شبکه به ارمغان آورد.

تفکر تغییر و پشت سرگذاشتن شیوه‌های قدیمی در پست آغاز شده و مدیران و کارکنان این مجموعه به این باور رسیده‌اند که همسویی با آهنگ تحولات فنآورانه است، می‌تواند شبکه پستی کشور را به صنعتی پررونق بدل سازد و در این زمینه همچون کشورهای پیشرفته این عرصه، حرفی برای گفتن داشته باشیم.

امید است، این حرکت با شتاب و سرعت بالاتری دنبال شود تا به زودی همه آحاد جامعه و کارکنان پرتلاش شرکت ملی پست از ثمرات و برکات آن بهره‌مند شده و طعم پستی پویا، به‌روز و چابک را بچشند.

پست، گنجینه بزرگی در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. اینجانب بر خود لازم می‌دانم ضمن تبریک مجدد  فرارسیدن روز جهانی پست به تک‌تک کارکنان این شبکه، از خداوند منان آرزوی سلامتی و سعادت برای شما عزیزان داشته باشم.