حمایت پست از تولیدکنندگان صنایع دستی و  مشاغل خانگی +فیلم

حمایت پست از تولیدکنندگان صنایع دستی و  مشاغل خانگی  +فیلم
دی ۱, ۱۳۹۹
139 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست در مراسم رونمایی از نخستین نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی کشور گفت: در سال جهش تولید و در راستای رونق تولید داخلی، آماده هر نوع همکاری با تولیدکنندگان صنایع دستی هستیم. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در این مراسم که عصر امروز به صورت زنده از شبکه […]

مدیرعامل شرکت ملی پست در مراسم رونمایی از نخستین نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی کشور گفت: در سال جهش تولید و در راستای رونق تولید داخلی، آماده هر نوع همکاری با تولیدکنندگان صنایع دستی هستیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در این مراسم که عصر امروز به صورت زنده از شبکه ایران کالا پخش می‌شد، با اشاره به اینکه این نمایشگاه فرصتی است تا تولیدکنندگان صنایع دستی و مشاغل خانگی به عرضه تولیدات خود در فضای مجازی بپردازند، افزود: از این ظرفیت می‌توان به منظور ارز آوری برای کشور و همچنین اشتغالزایی و درآمدزایی، به‌ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی بهره‌‌برداری کرد.

وی با تاکید بر اینکه پست می‌تواند در بحث لجستیک و خدمات حمل و نقل و جابجایی از صنایع دستی تولید شده حمایت کند، تصریح کرد: آماده‌ایم تا این خدمات را با ۳۰ درصد تخفیف به تولید‌کنندگان ارایه دهیم تا ضمن کمک به رونق اشتغال در کشور، شاهد شکوفایی اقتصاد مناطق کمتر توسعه‌یافته باشیم.