پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی

پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی
دی ۱۲, ۱۳۹۹
96 بازدید

رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت یکمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، پیامی صادر کرد.  در متن این پیام آمده است: یکسال از شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، اسوه ایمان، شجاعت و ولایتمداری، حاج قاسم سلیمانی گذشت و داغ هجران کالبد خاکی این شهید مخلص و شجاع، بر دل دوستدارانش […]

رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت یکمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، پیامی صادر کرد.

 در متن این پیام آمده است:

یکسال از شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، اسوه ایمان، شجاعت و ولایتمداری، حاج قاسم سلیمانی گذشت و داغ هجران کالبد خاکی این شهید مخلص و شجاع، بر دل دوستدارانش در جای جای جهان هنوز تازه است.

در یکسال گذشته، اشتیاق دوستداران شهید سلیمانی به منش و روش او خاری در چشم دشمنان کوردل اسلام بود. شیفتگی ملت ایران به ادامه راه پر رهروش در این مدت از چشم هیچکس پنهان نماند و همچون گذشته خیال خام حاکمان جنایتکار و رسوای آمریکا را باطل کرد. شهادت سردار سلیمانی، خود شهادتی بر درستی این گزاره همیشه جاویدان است که “شهادت هنر مردان خداست” و درخت نظام جمهوری اسلامی از همین خون‌های پاک است که امروز تنومند و پربارتر از همیشه، بر میهن عزیزمان سایه افکنده است.

شهادت سردار سلیمانی و یار باوفایش ابومهدی المهندس، آغاز حرکتی است که مبارزه با آمریکا در همه زمینه های نظامی، سیاسی، اقتصادی، علمی و فناوری را در سطح منطقه و جهان، بسیار افزونتر از گذشته می‌کند و انقلاب اسلامی را یک گام بزرگ به جلوتر می‌برد.

بر خود وظیفه می دانم ضمن گرامیداشت سیزدهم دی ماه روز جهانی مقاومت، بار دیگر به همه دوستداران فرهنگ ایثار و مقاومت، به ویژه به همکارانم در شبکه پستی کشور شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت عرض نمایم، اطمینان دارم که جایگاه آن شهید والامقام در بارگاه ملکوتی حضرت حق در کنار سرور و سالار شهیدان قرار دارد و از خداوند متعال توفیق پیروی از آرمانهای شهیدان راه حق و راستی را برای همگان خواهانم.