بازدید مدیرعامل از پست شهرستان نیک شهر

بازدید مدیرعامل از پست شهرستان نیک شهر
دی ۱۲, ۱۳۹۹
97 بازدید

  مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان، از اداره پست شهرستان نیک شهر بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این شهرستان قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این بازدید که صبح امروز با همراهی هدایت الله کرد مدیرکل پست استان سیستان […]

 

مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان، از اداره پست شهرستان نیک شهر بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این بازدید که صبح امروز با همراهی هدایت الله کرد مدیرکل پست استان سیستان و بلوچستان و معاون فرمانداری شهرستان نیک شهر انجام شد، رمضانعلی سبحانی فر ضمن نظارت بر اجرای فرآیندهای پستی در این شهرستان، از تلاشهای کارکنان این اداره در شرایط دشوار کرونایی قدردانی کرد.

وی با اشاره به ایجاد تغییراتی در خطوط پستی، گفت: بازنگری در خطوط مبادله پستی و علاوه بر آن، استفاده از خطوط راه آهن برای جابه جایی مرسولات، تحولی در ارائه خدمات پست ایجاد می کند و سرعت سیر مرسولات را افزایش می‌دهد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین بر ضرورت دسترسی کارکنان به اقلام بهداشتی و رعایت پروتکلهای بهداشتی تأکید کرد.