سامانه ارسال صنایع دستی به زودی راه‌اندازی می‌شود

سامانه ارسال صنایع دستی به زودی راه‌اندازی می‌شود
دی ۱۲, ۱۳۹۹
91 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با فرماندار شهرستان قصرقند، از آمادگی این شرکت برای کمک به رونق بازار صنایع دستی و سهولت دسترسی تولیدکنندگان به خدمات پستی خبرداد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این دیدار که پیش از ظهر امروز انجام شد، رمضانعلی سبحانی فر در گفتگو با رحیم‌بخش پاک‌اندیش فرماندار […]

مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با فرماندار شهرستان قصرقند، از آمادگی این شرکت برای کمک به رونق بازار صنایع دستی و سهولت دسترسی تولیدکنندگان به خدمات پستی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این دیدار که پیش از ظهر امروز انجام شد، رمضانعلی سبحانی فر در گفتگو با رحیم‌بخش پاک‌اندیش فرماندار شهرستان قصرقند، راههای رفع مشکلات تولیدکنندگان صنایع دستی در استفاده بیشتر از خدمات پست را بررسی کرد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نقش مؤثر صنایع دستی در اقتصاد روستائی افزود: درصد روستانشینی در استان سیستان و بلوچستان بالاست و شرکت ملی پست مصمم است با تهیه نرم افزار و ایجاد سامانه ارسال مرسولات صنایع دستی، زمینه دسترسی به مشتریان را بیش از گذشته برای تولیدکنندگان این صنایع فراهم کند.

فرماندار شهرستان قصرقند نیز ضمن قدردانی از توجه مدیرعامل شرکت ملی پست و زحمات پرسنل پست این شهرستان، برای هرگونه همکاری با پست در جهت پیشرفت بهتر مسائل، اعلام آمادگی کرد.

وی در ادامه ضمن بازدید از کارگاههای تولید صنایع دستی در این شهرستان، از نزدیک در جریان چگونگی فعالیت آنها قرار گرفت و با این تولیدکنندگان به تبادل نظر پرداخت.