قطار اختصاصی پست سرعت مبادله مرسولات را متحول می‌کند

قطار اختصاصی پست سرعت مبادله مرسولات را متحول می‌کند
دی ۱۲, ۱۳۹۹
416 بازدید

  مدیرعامل شرکت ملی پست در سفر به استان سیستان و بلوچستان، ضمن بازدید از اداره پست شهرستان چابهار، نقش خدمات پستی در مناطق آزاد تجاری را مهم و تأثیرگذار ارزیابی کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این بازدید که عصر امروز با همراهی هدایت الله کرد مدیرکل پست استان سیستان و […]

 

مدیرعامل شرکت ملی پست در سفر به استان سیستان و بلوچستان، ضمن بازدید از اداره پست شهرستان چابهار، نقش خدمات پستی در مناطق آزاد تجاری را مهم و تأثیرگذار ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این بازدید که عصر امروز با همراهی هدایت الله کرد مدیرکل پست استان سیستان و بلوچستان انجام شد، رمضانعلی سبحانی فر خدمات پست را در مناطق آزاد تجاری ضروری دانست و بر توسعه این خدمات تأکید کرد.

وی خدمات پستی را عاملی تعیین کننده در تحقق شعار جهش تولید در راستای عرضه تولیدات بومی به ویژه در مناطق کم برخوردار دانست و گفت: پست می تواند کمک زیادی به رونق کسب و کارهای نوپا و خانگی در مناطق دوردست کند.

سبحانی فر ضمن قدردانی از تلاشهای کارکنان در شرایط بحرانی همه گیری ویروس کرونا، از راه اندازی قطار اختصاصی پست در آینده ای نزدیک خبرداد و افزود: مبادله مرسولات از طریق خطوط ریلی و راه آهن، باعث تحول در سرعت سیر مرسولات خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست ضمن بازدید از واحدهای اجرائی پست بندرچابهار، بر روند اجرای فرآیندهای پستی نظارت و از تلاشهای کارکنان در شرایط دشوار همه گیری ویروس کرونا قدردانی و ابراز رضایت کرد.