پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت روز ملی گزینش

پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت روز ملی گزینش
دی ۱۵, ۱۳۹۹
183 بازدید

  رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت ۱۵ دی ماه روز ملی گزینش و سالروز صدور فرمان تشکیل هیئت های گزینش، پیامی صادر کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست در متن این پیام آمده است: پانزدهم دی ماه سالروز صدور پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در ارتباط با تشکیل […]

 

رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت ۱۵ دی ماه روز ملی گزینش و سالروز صدور فرمان تشکیل هیئت های گزینش، پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست در متن این پیام آمده است:

پانزدهم دی ماه سالروز صدور پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در ارتباط با تشکیل و ترسیم نحوه فعالیت نهاد گزینش در کشور است. از آنجا که هدف از این فرمان مبارک، شناسائی نیروهای انسانی صالح، شایسته و کارآمد، به عنوان بنیادی ترین عناصر برای تحول در سازمانها و متعاقب آن خدمت رسانی بهتر به ولی نعمتان نظام است، اهمیت و ضرورت نهادهای گزینش، در بهره وری سازمانها، آشکار و مبرهن است.

خداوند متعال، واقف به همه ما و همه امور است و بی شک او ناظر تمامی اعمال و تصمیمات ماست. گزینشگران به مدد اختیاری که به آنها داده شده، در همان لحظه که شناسائی صلاحیت افراد را برعهده دارند، خود در معرض قضاوت و نظارت حق تعالی قرار می گیرند و این امر، حساسیت و دشواری کار آنها را روشن می سازد.

در شرکت ملی پست نیز به عنوان سازمانی که نیروهای آن همواره در میدان خدمت حاضرند، شایسته گزینی و جذب نیروهای صالح، متدین و متخصص در راستای تأمین رضایت مشتریان، افزایش کیفیت خدمات پستی، خدمت رسانی بهتر به کلیه آحاد جامعه و حفظ کرامت منابع انسانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این امر جز با تلاش و کوشش گزینشگران در امر شایسته سالاری و انتخاب نخبگان و نیروهای متدین و متعهد محقق نخواهد شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت پانزدهم دی ماه سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) را برای تأسیس هیئت­ ها و هسته های گزینش در سراسر کشور، توفیق همکاران هسته مرکزی گزینش را در رعایت اعتدال و صیانت از حقوق کارکنان شبکه پستی و مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم.