بازدید سبحانی فر از واحدهای پستی منطقه شمالغرب تهران

بازدید سبحانی فر از واحدهای پستی منطقه شمالغرب تهران
دی ۲۱, ۱۳۹۹
95 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست صبح امروز از ناحیه پستی قدس و دفتر پستی صادقیه منطقه شمالغرب تهران بازدید کرد و  فرایند ارسال مرسولات را مورد بررسی قرار داد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در این بازدید که به همراه غلامرضا ملکیان مدیر کل حراست و امنیت پستی و عبدالرضا جنتی عطایی […]

مدیرعامل شرکت ملی پست صبح امروز از ناحیه پستی قدس و دفتر پستی صادقیه منطقه شمالغرب تهران بازدید کرد و  فرایند ارسال مرسولات را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در این بازدید که به همراه غلامرضا ملکیان مدیر کل حراست و امنیت پستی و عبدالرضا جنتی عطایی مدیر منطقه پستی شمال غرب تهران انجام شد، روند توزیع بسته‌ها و پاکت‌های پستی غرب تهران را بررسی کرد.

وی ضمن حضور در باجه معطله و تماس با گیرندگان بسته‌های پستی، به راستی آزمایی مرسولات معطل مانده در این دفتر پستی پرداخت و توصیه‌هایی در خصوص تسریع در روند ارسال و تامین هرچه بیشتر رضایت شهروندان ارایه داد.

معاون وزیر با تاکید بر اهمیت ثبت دقیق ورود و خروج مرسولات در مبدا و مقصد، گفت: توزیع دقیق و به‌موقع مرسولات یکی از مهمترین شاخص‌های کیفیت سنجی است که نقش مهمی در تقویت اعتماد مردم به نام و نشان، شرکت ملی پست دارد.