دیدار نمایندگان آذربایجان غربی با مدیرعامل شرکت ملی پست

دیدار نمایندگان آذربایجان غربی با مدیرعامل شرکت ملی پست
دی ۲۱, ۱۳۹۹
122 بازدید

جلال محمودزاده و کمال حسین پور نمایندگان استان آذربایجان غربی، با مدیرعامل شرکت ملی پست دیدار و در خصوص شرایط انجام خدمات پستی در حوزه های انتخابیه خود، بحث و تبادل نظر کردند. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این بازدید که عصر امروز انجام شد، محمودزاده نماینده مهاباد و حسین پور نماینده […]

جلال محمودزاده و کمال حسین پور نمایندگان استان آذربایجان غربی، با مدیرعامل شرکت ملی پست دیدار و در خصوص شرایط انجام خدمات پستی در حوزه های انتخابیه خود، بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این بازدید که عصر امروز انجام شد، محمودزاده نماینده مهاباد و حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت با حضور در دفتر رمضانعلی سبحانی فر، از تداوم خدمات شبکه پستی کشور در دوران همه گیری ویروس کرونا قدردانی کردند.

محمودزاده دوران حاضر را نقطه عطفی در ارائه خدمات پستی به مردم دانست و گفت: پست با تداوم خدمت در شرایط شیوع ویروس، در راستای حفظ سلامت و بهداشت عمومی نقش موثری ایفا می کند.

حسین پور نیز با تأکید بر اهمیت خدمات نیابتی سازمانها توسط پست، ابراز امیدواری کرد: مردم با استفاده از خدمات پست، نیاز کمتری به مراجعه حضوری به سازمانهای مختلف داشته باشند و با کمک پست از ترددهای غیرضروری جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت ملی پست نیز با تشریح عملکرد پست در این دوران دشوار، نوسازی ناوگان حمل و نقل، پکیج‌های نامه‌رسانی و نیز استفاده از خطوط راه آهن برای مبادله مرسولات پستی را از مهم‌ترین کارهای در دست اقدام شرکت ملی پست برشمرد و وعده داد که این تغییرات، سرعت مبادله و توزیع مرسولات را به صورت چشمگیری افزایش دهد.