تقویت فعالیت‌ها و خدمات‌ پست الزامی است

تقویت فعالیت‌ها و خدمات‌ پست الزامی است
بهمن ۱۶, ۱۳۹۹
100 بازدید

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت با حضور در نشست مجمع عمومی شرکت ملی پست، بر رعایت کامل قوانین و مقررات و تقویت فعالیت‌ها و خدمات شبکه پستی تاکید کرد.  فرهاد معارفی روز جاری در نشست مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ملی پست که با هدف بررسی عملکرد طرح‌های تملک دارایی‌های […]

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت با حضور در نشست مجمع عمومی شرکت ملی پست، بر رعایت کامل قوانین و مقررات و تقویت فعالیت‌ها و خدمات شبکه پستی تاکید کرد.

 فرهاد معارفی روز جاری در نشست مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ملی پست که با هدف بررسی عملکرد طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای پست در سال ۱۳۹۸ به صورت ویدئو کنفرانس تشکیل شد، رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست، نمایندگانی از وزارت امور اقتصاد و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور (به صورت ویدئو کنفرانس) و اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران ستادی نیز حضور داشتند.

معارفی در این نشست به اهمیت رعایت الزامات قانونی برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: با ایجاد و استقرار سامانه‌های جدید مالی و اداری مورد تایید شورای عالی انفورماتیک، می‌توان در ارتقاء سلامت نظام  اداری در ثبت گزارشات عملکرد طرح ها، اقدامات شایانی انجام داد.     

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید بر اجرای قوانین مالی ادامه داد: متمرکز کردن تمامی حساب‌ها نزد بانک مرکزی، ثبت کلیه معاملات در سامانه ستاد و رعایت قانون مبارزه با پولشویی باید به صورت مستمر اجرا شود.

مدیرعامل شرکت ملی پست نیز در این نشست به تشریح برنامه‌ها، اقدامات و عملکرد مالی، پروژه‌ها و برنامه‌های شبکه پستی پرداخت و گفت: توسعه زیر ساخت‌های اصلی شبکه مبادلاتی خدمات پایه پستی و همچنین ایجاد و توسعه سامانه‌های ارائه خدمات نوین و بسترهای ارتقای ظرفیت ترانزیت پستی، بخشی از برنامه‌ها و پروژه‌های پست است.

رمضانعلی سبحانی‌فر افزود: شرکت ملی پست به شدت پیگیر اصلاح سیستم عملیاتی و فرایندهای کلیدی، مدیریت یکپارچه و توسعه زیرساخت سامانه های فناوری اطلاعات است و در این زمینه از هیچ کوششی فرو گذار نمی‌کند.

مجید سلیمی نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور، با اشاره به گستردگی شرکت ملی پست در دارایی های ثابت مشهود و ضرورت به‌روز رسانی و حفظ این دارایی‌ها، افزود: شبکه پست نیازمند منابع بسیار زیادی است بنابراین باید به نحو احسن از منافع فعلی استفاده شود و تهیه گزارش از  عملکرد طرح‌های تملک سرمایه ای در دستور کار قرار گیرد.

در این نشست پس از استماع گزارش حسابرس توسط نماینده سازمان حسابرسی، صورت های مالی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه ای سال ۹۸ شرکت ملی پست مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برنامه عملیاتی سال ۹۸ برابر بودجه مصوب، گزارش اعتبارات ابلاغی و تکالیف قوانین بالادستی از دیگر برنامه‌های جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ملی پست بود.