مدیرعامل شرکت ملی پست با خانواده شهید پستی دیدار کرد

مدیرعامل شرکت ملی پست با خانواده شهید پستی دیدار کرد
بهمن ۱۶, ۱۳۹۹
199 بازدید

همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، مدیرعامل شرکت ملی پست ضمن دیدار با خانواده شهید ناصر کریمی هلشی، بر نقش مهم همسران و خانواده های شهدا در تربیت اجتماعی تأکید کرد.  در این دیدار که عصر امروز در منزل شهید انجام شد، رمضانعلی سبحانی فر با اشاره به جایگاه والا و ارزشمند […]

همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، مدیرعامل شرکت ملی پست ضمن دیدار با خانواده شهید ناصر کریمی هلشی، بر نقش مهم همسران و خانواده های شهدا در تربیت اجتماعی تأکید کرد.

 در این دیدار که عصر امروز در منزل شهید انجام شد، رمضانعلی سبحانی فر با اشاره به جایگاه والا و ارزشمند شهدا در فرهنگ و باور عمومی جامعه، گفت: شهدا از جمله قهرمانانی هستند که در زمان دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی و تنها برای دفاع از حیثیت و کیان کشور در خط مقدم حضور داشتند و افتخار آفریدند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: بعد از شهدا همسر و خانواده آنها قهرمانان تعلیم و تربیت شدند و با صبوری و فداکاری، در راه انقلاب و اسلام ارزش آفرینی کردند.

سبحانی فر ادامه داد: به دلیل همین نقش موثر اجتماعی و تربیتی است که خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند، آنها با امید به زندگی ادامه دادند که این امید باعث آرامش در خانواده ها شد و در جامعه گسترش یافت.

وی با ارزشمند توصیف کردن خدمات شبکه پستی کشور ادامه داد: پست در حوزه اقتصاد، کسب و کار و سایر حوزه ها نقش بسیار مهمی دارد، جوامع امروز را بدون پست و خدمات پستی نمی توان تصور کرد و این شرکت در مسیر توسعه به عنوان زیرساخت تجارت الکترونیک و خریدهای اینترنتی نقشی بی بدیل برعهده دارد.

مدیرعامل شرکت ملی پست در پایان این دیدار، یاد و خاطره شهید ناصر کریمی هلشی را گرامی داشت و اضافه کرد: شبکه پستی کشور به داشتن قهرمانانی چون این شهید بزرگوار افتخار می کند.

این دیدار با همراهی مریم سلحشور مسئول امور ایثارگران و بانوان شرکت ملی پست انجام شد.

شهید کریمی هلشی کارمند اداره کل پست استان کرمانشاه بود که در سال ۱۳۶۵ در عملیات والفجر۹ در سلیمانیه عراق به افتخار شهادت نائل آمد و از ایشان چهار فرزند  به یادگار مانده است.