مدیرعامل شرکت ملی پست سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

مدیرعامل شرکت ملی پست سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت
بهمن ۲۱, ۱۳۹۹
166 بازدید

رمضانعلی سبحانی‌فر، مدیرعامل شرکت ملی پست با صدور پیامی فرارسیدن یوم‌الله  ۲۲بهمن، چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.  در متن این پیام آمده است: ۲۲بهمن، یادآور تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که به ثمر نشستن عزم و اراده راسخ خود را با تکیه بر معنویت برگرفته از […]

رمضانعلی سبحانی‌فر، مدیرعامل شرکت ملی پست با صدور پیامی فرارسیدن یوم‌الله  ۲۲بهمن، چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

 در متن این پیام آمده است:

۲۲بهمن، یادآور تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که به ثمر نشستن عزم و اراده راسخ خود را با تکیه بر معنویت برگرفته از آموخته‌های خمینی کبیر(ره) به منصه ظهور نشاندند. روزی که ملت ایران یکپارچه و دست در دست هم، برگی دیگر از تاریخ پرفراز و نشیب آزادی‌خواهی و ظلم ستیزی را ورق زدند و به روشنایی فجر و رستگاری انقلاب اسلامی رسیدند.

 اگرچه رسیدن به این هدف والا کم بها نبود و خون‌هایی نیز در راه به ثمر نشستن درخت تنومند انقلاب و ایجاد سرزمینی امن برای مسلمانان و پیروان حقیقی پیامبر اسلام( ص) نثار شد. اما این شهدا با جان و دل در این مسیر گام نهادند و در راه عزت و سربلندی پرچم اسلام، از خون خود گذشتند.

بدون شک دستاوردهای بزرگی که در این ۴۲سال در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و به‌ویژه ارتباطاتی به دست آمده، بخشی از بار بزرگ مسئولیتی است که به واسطه خون پاک شهدای انقلاب اسلامی، بر دوش تک‌تک ما نهاده شده که این حرکت تا رسیدن به سرمنزل مقصود یعنی اتصال انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) تداوم دارد.

شرکت ملی پست نیز در این چهار دهه‌ای که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است. اما مسیر توسعه و پیشرفت در خدمات رسانی به تمامی نقاط دور و نزدیک کشور به‌ویژه مناطق کمتر توسعه یافته، همواره در اولویت اقدامات قرار داشته، به‌طوریکه امروزه شاهد این هستیم که از شرقی ترین نقطه کشور در سیستان و بلوچستان تا غربی‌ترین نقطه در آذربایجان غربی به انواع خدمات پستی دسترسی دارد. خدماتی که اکنون، به همت و مشارکت تمامی کارکنان زحمتکش، به فناوری‌های روز مجهز شده و بیش از پیش در مسیر تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی قرار دارد.

امید است، با عبور از سختی‌ها و دشواری‌های تحمیل شده به کشور، به زودی شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش در تمامی عرصه‌ها باشیم.

                                                                                                     رمضانعلی سبحانی‌فر