تفاهم‌نامه واگذاری تسهیلات سفر به کارکنان پست منعقد شد

تفاهم‌نامه واگذاری تسهیلات سفر به کارکنان پست منعقد شد
بهمن ۲۹, ۱۳۹۹
107 بازدید

تفاهم‌نامه واگذاری تسهیلات سفر در قالب طرح «سفر پاک- نشاط اجتماعی» به کارکنان شبکه پستی بین شرکت ملی پست و ستاد ملی تسهیلات گردشگری منعقد شد.  این تفاهم‌نامه با هدف اعطای تسهیلات سفر  بدون سود و با اقساط طولانی مدت منعقد شد به امضای رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست، علیرضا شرفی مدیرعامل گردشگری ملت […]

تفاهم‌نامه واگذاری تسهیلات سفر در قالب طرح «سفر پاک- نشاط اجتماعی» به کارکنان شبکه پستی بین شرکت ملی پست و ستاد ملی تسهیلات گردشگری منعقد شد.

 این تفاهم‌نامه با هدف اعطای تسهیلات سفر  بدون سود و با اقساط طولانی مدت منعقد شد به امضای رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست، علیرضا شرفی مدیرعامل گردشگری ملت و احسان امین مدیر ستاد اجرایی طرح تسهیلات گردشگری رسید.

سبحانی‌فر در این مراسم با اشاره به اینکه تلاش در راستای ارایه خدمات و تسهیلات رفاهی به کارکنان و ایجاد زمینه شادی و نشاط، همواره در دستور کار مدیران ارشد شبکه پستی قرار دارد، افزود: تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی سفر که در قالب این تفاهم‌نامه به کارکنان واگذار خواهد شد، گامی است در همین راستا که امیدواریم با توسعه و بهبود مستمر خدمات این کارت، امکان بهره‌مندی همکاران پست نیز از این خدمات فراهم شود.

احسان امین مدیر ستاد اجرایی طرح تسهیلات گردشگری نیز در این مراسم گفت: تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی طرح سفر پاک- نشاط اجتماعی با کامزد چهار درصد و اقساط ۱۸ ماهه به کارکنان پست اعطا خواهد شد که دارنده کارت به همراه خانواده می‌تواند با استفاده از این کارت، از مجموعه‌ای از خدمات سفر شامل هتل‌ها، رستوران‌ها، کلینیک‌های سلامت، باشگاه‌ها و … بهره مند شوند.