شبکه پستی ظرفیت مناسبی برای توسعه مشاغل خرد و خانگی دارد

شبکه پستی ظرفیت مناسبی برای توسعه مشاغل خرد و خانگی دارد
اسفند ۱۰, ۱۳۹۹
121 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست در سفر به استان سیستان و بلوچستان، صبح امروز به شهرستان هامون رفت و ضمن بازدید از اداره پست این شهرستان، با کارآفرینان دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در این دیدار که جمشید رخشانی‌نسب فرماندار این شهر و هدایت‌اله کرد مدیر کل پست […]

مدیرعامل شرکت ملی پست در سفر به استان سیستان و بلوچستان، صبح امروز به شهرستان هامون رفت و ضمن بازدید از اداره پست این شهرستان، با کارآفرینان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در این دیدار که جمشید رخشانی‌نسب فرماندار این شهر و هدایت‌اله کرد مدیر کل پست سیستان و بلوچستان نیز حضور داشتند، بر بستر مناسب شبکه پستی در فروش محصولات و تولیدات صنایع دستی و خانگی روستاییان در سامانه «روستا بازار » تاکید کرد.

وی ضمن ارایه توصیه‌های لازم به منظور تسریع و تسهیل در روند انجام این خدمت و ایجاد بستر اشتغال‌زایی برای تولیدکنندگان خرد، گفت: در سایه همکاری دستگاه‌های متولی و کارآفرینان، می‌توانیم شاهد رونق بازار عرضه و فروش محصولات و تولیدات روستاییان در سراسر کشور باشیم.

معاون وزیر در ادامه بحث و تبادل نظر با رخشانی‌نسب فرماندار هامون به طرح مسایل و مشکلات ساختمان اداره پست این شهرستان پرداخت و از وی خواست در جذب اعتبار لازم برای تعمیر و تکمیل این ساختمان، مساعدت کند.