توزیع موفق و به موقع مرسولات، از مهمترین مولفه‌های مشتری‌مداری است

توزیع موفق و به موقع مرسولات، از مهمترین مولفه‌های مشتری‌مداری است
اسفند ۱۱, ۱۳۹۹
106 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست در جمع موزعین پست زاهدان گفت: توزیع به موقع و صحیح مرسولات، از مهمترین مولفه‌های مشتری‌مداری است که اهتمام بیشتری را می‌طلبد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان، صبح امروز در بخش توزیع اداره کل پست این استان حضور یافت […]

مدیرعامل شرکت ملی پست در جمع موزعین پست زاهدان گفت: توزیع به موقع و صحیح مرسولات، از مهمترین مولفه‌های مشتری‌مداری است که اهتمام بیشتری را می‌طلبد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان، صبح امروز در بخش توزیع اداره کل پست این استان حضور یافت و به بررسی وضعیت ارسال مراسلات پرداخت و توصیه‌هایی به منظور بهبود روند توزیع ارایه داد.

وی بر ضرورت استفاده از لفاف‌بندی مناسب و رعایت استانداردهای تعریف شده تاکید کرد و گفت: در حال حاضر به دلیل استقبال مردم از خریدهای اینترنتی و استفاده از بستر پست برای ارسال بسته‌ها و امانات‌شان، نیازمند تقویت بخش توزیع و زیرساخت‌های تجزیه و مبادلات هستیم.

معاون وزیر از موزعین پست زاهدان خواست با استفاده از موتور سیکلت های شخصی در توزیع مرسولات استفاده کنند تا هم درآمد خودشان را افزایش دهند و هم نیاز شبکه به جذب نیرو از بخش خصوصی، برطرف شود.

سبحانی‌فر، رشد و شکوفایی شبکه پست را در گرو همکاری و همدلی تمامی کارکنان دانست و افزود: امروز نیاز مردم و کسب کارها بیش از هر زمان دیگری به خدمات پست، افزایش یافته است. به همین دلیل تامین رضایت و جلب اعتماد آنها، می‌تواند بازار شبکه پستی را گسترده‌تر کند.

رییس هیات مدیره با تاکید بر اینکه بهبود معیشت و تامین امنیت شغلی کارکنان نیز همچنان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: سخت و زیان آور بودن شغل نامه‌رسانی از طریق مراجع ذی‌صلاح در حال پیگیری است که امیدوارم با تصویب آن در مجلس، این هدف نیز محقق شود.

وی در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان قراردادی نیز گفت: دریافت کد استخدامی برای کارکنان قراردادی و رایزنی با دستگاه‌های مربوطه در حال پیگیری است.

مدیرعامل در ادامه در جلسه وصول مطالبات اداره کل پست سیستان و بلوچستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، حضور یافت و توصیه لازم در خصوص تسریع در روند دریافت مطالبات معوق و جاری را ارایه داد.