صداقت، تعهد و امانتداری از ویژگی‌های بارز کارکنان پست است

صداقت، تعهد و امانتداری از ویژگی‌های بارز کارکنان پست است
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹
102 بازدید

 مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد اعلام کرد : تعداد ۸ نفر از کارکنان پست در اثر ابتلا به  ویروس کرونا فوت کردند. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست؛ رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست  در دیدار با آیت الله ناصری امام ‌جمعه  و نماینده […]

 مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد اعلام کرد : تعداد ۸ نفر از کارکنان پست در اثر ابتلا به  ویروس کرونا فوت کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست؛ رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست  در دیدار با آیت الله ناصری امام ‌جمعه  و نماینده ولی فقیه در استان یزد، با تشریح خدمات پست در روزهای کرونایی از ابتلای ۲هزار نفر از کارکنان این شرکت به کرونا و فوت ۸ نفر به همین دلیل، خبر داد‌. 

سبحانی‌فر گفت: در وضعیتی که اکثر سازمان‌ها و شرکت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بودند؛ همکاران شبکه پستی کشور با تلاشی مضاعف و شبانه‌روزی به خدمت رسانی مشغول بودند تا “مردم در خانه‌ها بمانند “.

 مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به قدمت پست از گذشته تا کنون افزود: اصل ۲۵ قانون اساسی بر”امانتداری”  پست تاکید دارد و این مولفه همواره اساس و پایه‌ی شرکت ملی پست ‌بوده است.

 وی  در ادامه از همکاری پست با نمایشگاه مجازی کتاب  در راستای پیشبرد بحث عدالت فرهنگی و کمک به صنعت نشر درشرایط کنونی سخن گفت و بیان کرد: تعداد یک میلیون و ۳۰۰هزار جلد کتاب خریداری شده مردم به صورت مجازی از نمایشگاه کتاب تهران توسط پست جابجا شد.

 معاون وزیر ارتباطات با اشاره به تغییر سبک زندگی در روزهای شیوع کرونا افزود: ۳۰ تا ۴۰ درصد خریدهای مردم از طریق اینترنتی انجام می‌شود که همکاران ما ارسال آن‌ را انجام می دهند.

 وی از افتتاح موزه پست در یزد به عنوان یکی از مهمترین برنامه های این سفر یاد کرد و اضافه کرد: دلیل اصلی راه اندازی پست موزه یزد را جهانی بودن بافت تاریخی این شهر و همچنین شاهراه بودن آن در زمینه ارسال مرسولات عنوان کرد.

سبحانی فرابراز امیدواری کرد که راه اندازی پست موزه یزد گامی در مسیر آشنایی بیشتر اقشار مردم با پست باشد چرا که که پست دربرگیرنده تاریخ و فرهنگ کشور است. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد  نیز در این دیدار با اشاره به قدمت پست در زندگی انسان گفت: تحول ارتباطات در دنیای امروز و تغییرات بنیادی از ارزش پست کم نکرده است.

 آیت اله ناصری خدمات متنوع کنونی سازمان‌ها را که در اثر تحولات به وجود آمده اند یادآور شد و افزود:  پست به عنوان “ارتباطی ماندگار”  نقش خود را در زندگی مردم حفظ کرده و جزو سازمان ‌هایی است که خدمات خود را به روز کرده است.

 وی از مولفه‌های صداقت، تعهد و امانتداری نام برد و خاطر نشان کرد: این خصائل از ویژگی های مهم کارکنان پست است که همواره باید آن را مدنظر داشته باشند و پست یزد را دراین زمینه زبانزد دانست. 

نماینده ولی فقیه در یزد به بیان خاطراتی از همراهی با حضرت امام خمینی(ره) در نجف همزمان با دوران تبعید پرداخت و دریافت بسته ها و نامه ها از ایران را جزو بهترین آنها برشمرد.

امام جمعه یزد در پایان؛ راه اندازی پست موزه یزد را اقدامی شایسته برشمرد و گفت: این امر باعث احیای هویت و فرهنگ غنی پست در بین مردم خواهد شد.