تداوم توسعه زیرساخت‌ها و تحول در شبکه پستی

تداوم توسعه زیرساخت‌ها و تحول در شبکه پستی
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹
215 بازدید

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به دغدغه‌ها و برنامه هایی که در زمینه ارتقاء امنیت و معیشت کارکنان و هوشمندسازی پست وجود دارد، گفت: با این وجود در حال حاضر اولویت ما توسعه زیرساخت‌هاست زیرا در این صورت امکان درآمدزایی بیشتر و اجرای سایر برنامه‌ها فراهم خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، […]

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به دغدغه‌ها و برنامه هایی که در زمینه ارتقاء امنیت و معیشت کارکنان و هوشمندسازی پست وجود دارد، گفت: با این وجود در حال حاضر اولویت ما توسعه زیرساخت‌هاست زیرا در این صورت امکان درآمدزایی بیشتر و اجرای سایر برنامه‌ها فراهم خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی فر عصر چهارشنبه در ادامه سفر خود به استان یزد در جلسه شورای اداری پست استان اظهار داشت: برای رفع برخی از چالش های موجود با مشکلات قانونی مواجه هستیم که امیدواریم در تعامل با نمایندگان مجلس، بتوانیم چالش های موجود را مرتفع کنیم.

وی گفت: اگربا برنامه ریزی درست حرکت کنیم، بدون شک شرکت ملی پست در جایگاه واقعی خود بعنوان یک شرکت درآمدزا همانند پست بسیاری از کشورهای جهان قرار می گیرد.

سبحانی فر یادآور شد: تحول در شبکه پستی کشور با توسعه زیرساخت‌ها، اجرای پروژه جی نف، ارتقا امنیت و معیشت کارکنان، سیستم مکانیزاسیون و هوشمندسازی از برنامه های اصلی ماست.

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به زیان‌های شرکت پست در سال گذشته و زیان انباشته شده شرکت ادامه داد: برای اینکه طرح‌های خود را عملیاتی کنیم، نیاز به درآمد داریم.

سبحانی فر عنوان کرد: تغییرات آغاز شده اما ناچاریم فعلا به سمت ارتقاء زیرساخت ها برویم و آن را در اولویت قرار دهیم تا بتوانیم ترافیک بیشتری را پاسخگو باشیم و بتوانیم درآمد بیشتری کسب کنیم تا سایر برنامه ها را عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: ترافیک مرسولات پستی ۱۶ درصد کاهش یافته اما به لحاظ حجمی، شاهد افزایش حجم مرسولات بوده ایم .

در پایان این جلسه مدیرکل پست استان یزد به ارائه گزارشی از وضعیت شاخص‌های درآمد هزینه و ترافیک پستی در سال جاری، وضعیت مطالبات، میزان درآمدزایی دفاتر پیشخوان، وضعیت نیروها و ادارات و دفاتر پستی استان یزد  پرداخت