سبحانی فر: پرداخت پاداش کارکنان پست و تحویل لباس فرم موزعین انجام می‌شود

سبحانی فر: پرداخت پاداش کارکنان پست و تحویل لباس فرم موزعین انجام می‌شود
اسفند ۲۱, ۱۳۹۹
134 بازدید

رمضانعلی سبحانی فر در دیدار با کارکنان پست استان یزد از پرداخت پاداش پایان سال کارکنان پست و تحویل لباس فرم نامه رسانان طی چند روز آینده خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست،رمضانعلی سبحانی فر؛ مدیرعامل شرکت ملی پست، صبح امروز۲۰ اسفند ۱۳۹۹ طی سفر به استان یزد، ضمن بازدید از واحدهای اجرایی […]

رمضانعلی سبحانی فر در دیدار با کارکنان پست استان یزد از پرداخت پاداش پایان سال کارکنان پست و تحویل لباس فرم نامه رسانان طی چند روز آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست،رمضانعلی سبحانی فر؛ مدیرعامل شرکت ملی پست، صبح امروز۲۰ اسفند ۱۳۹۹ طی سفر به استان یزد، ضمن بازدید از واحدهای اجرایی وستادی پست با کارکنان دیدار وگفتگو کرد.

سبحانی فر ضمن قدردانی از تلاش مضاعف کارکنان پست در یکسال اخیر با توجه به شرایط سخت موجود از پرداخت پاداش کارکنان شبکه پستی تا فردا و ارسال بسته کامل لباس فرم نامه رسانان تا پایان سال خبر داد و گفت: در تمام این دوران  کارکنان ما ایثارگرانه به فعالیت خود ادامه و توانستند خدمت رسانی  خود را به بهترین نحو به انجام برسانند.

وی با بیان این که  بهبود وضعیت معیشت کارکنان در راس برنامه های شرکت ملی پست است گفت : مبلغ پاداش پرداختی به کارکنان قراردادی، پیمانی و رسمی بین ۳ تا ۵ میلیون است که تا فردا پرداخت و بسته لباس فرم نامه رسانان شامل ست کاملی از پوشش زمستانی و تابستانی است که تا پایان سال به دست آنها خواهد رسید.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه هیچ کدام از سازمان های وزارت متبوع به اندازه شرکت پست نیرو ندارند اضافه کرد: این درحالی است که پست بودجه دولتی ندارد و به صورت درآمد هزینه اداره می شود.

سبحانی فر ادامه داد: با توجه به این که درآمد را خودمان تامین می کنیم باید دست به دست هم داده تا با همفکری و همدلی بتوانیم همسو با اهداف شبکه پستی در دوره جدید مسیر تحول را در شرکت پست توسعه و شرایط بهتری را رقم بزنیم.

مدیرعامل میزان زیان شرکت پست را ۳۲۰ میلیارد تومان و زیان انباشته را ۸۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با این وجود در ابتدای ورود به شرکت پست، افزایش پرداختی به کارکنان انجام و همچنان نیز در صدد بهبود وضعیت پرداختی‌ها هستیم.

رئیس هیئت مدیره عنوان کرد: تلاش در راستای تبدیل وضعیت شغلی کارکنان قراردادی و شرکتی و پیگیری سختی کار موزعین با توجه به ظرفیت‌های قانونی، ادامه دارد.

وی راه اندازی مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات مرسولات پستی در تهران را  یادآور شد و بیان داشت: بخش زیادی از خطاها و کندی موجود در شبکه پستی کشور، به دلیل انجام دستی مرحله تفکیک و توزیع مرسولات است و قصد داریم با تجهیز سایر هاب‌ها سرعت و کیفیت ارسال بسته‌های پستی را بهبود ببخشیم.

سبحانی فر در دستور کار قرار داشتن  ارتقای ناوگان توزیع را  یادآور شد و گفت: مجوز ۴۰۰ وانت از دولت دریافت شده است و این به معنای افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد وانت ها در سراسر کشور است.

معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر ارتقای بیشتر زیرساخت ها گفت: امروز وضعیتی ایجاد شده که نسبت به گذشته بیش از ۳۰  درصد ارتقا در حوزه زیرساخت داشته ایم ولی با توجه به تغییر رویکرد شرکت ملی پست و شرایط جدیدی که کرونا در کشور ایجاد کرد باید بیش از گذشته به این امر بپردازیم.

رئیس هیئت مدیره با بیان اینکه به دلیل افزایش حجم ترافیک در این مدت در بعضی از استانها در راستای تحویل به موقع مرسولات به مردم دچار مشکلاتی شدیم افزود: با تلاش های انجام شده،مشکلات تا حدود زیادی رفع و خدمت رسانی بهبود یافته است.