ضرورت توسعه خدمات پستی در شیروان

ضرورت توسعه خدمات پستی در شیروان
اسفند ۲۴, ۱۳۹۹
107 بازدید

در جریان دیدار مدیر عامل شرکت ملی پست با نماینده مردم شیروان بر ضرورت استفاده از ظرفیت های فنی و قانونی برای توسعه خدمات پست در این شهرستان تاکید شد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست؛ رمضانعلی سبحانی فر در نشست با علی جدی با اشاره به رویدادهای اخیر شبکه پستی در زمینه تقویت زیر […]

در جریان دیدار مدیر عامل شرکت ملی پست با نماینده مردم شیروان بر ضرورت استفاده از ظرفیت های فنی و قانونی برای توسعه خدمات پست در این شهرستان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست؛ رمضانعلی سبحانی فر در نشست با علی جدی با اشاره به رویدادهای اخیر شبکه پستی در زمینه تقویت زیر ساخت ها گفت: به منظور افزایش سرعت در مرسولات پستی و کسب رضایت بیشتر مردمی، اقدامات مهمی صورت گرفته است.

معاون وزیر ارتباطات افزود: هوشمند سازی پردازش مرسولات، تقویت ناوگان درون شهری، اضافه شدن حمل و نقل ریلی در مرسولات پستی و تجدید فرآیندها از جمله اقدامات در این زمینه است.

وی با تاکید بر توسعه خدمات پستی در تمامی استانها و بخصوص در مناطق دوردست و محروم اظهار داشت: دنیای نوین و ورود فناوری باعث شده است که شبکه پست حلقه واسط بین خدمات و تجارت الکترونیکی با مردم باشد.

در ادامه این نشست علی جدی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توسعه ملموس خدمات پستی در کشور عنوان کرد: نیاز مردم در همه نقاط شهری و روستایی به پست بیشتر شده است و ما هم به دنبال استفاده بهینه از این ظرفیت برای مردم حوزه انتخابی هستیم.

این نماینده مجلس شبکه پستی را یک خدمت مهم و بنیادی توصیف کرد و افزود: کارکنان این شبکه از نیروهای خط مقدم خدمت به مردم هستند.